guestified. LIYANA Hotel
Bed and breakfast a Ratingen amb restaurant i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament guestified. LIYANA Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mülheimer Straße, 13, Ratingen, 40878
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Serways Hotel Hösel
Serways Hotel Hösel
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 94 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Europäischer Hof
guestified. LIYANA
Hotel Ratingen City
Guestified Liyana Ratingen
guestified. Hotel Ratingen City
guestified. LIYANA Hotel Ratingen
guestified. LIYANA Hotel Bed & breakfast
guestified. LIYANA Hotel Bed & breakfast Ratingen
Preguntes freqüents
Opinions: guestified. LIYANA Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Katrin
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katrin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Luca
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Luca
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mehdi
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mehdi
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sven
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sven
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ceza
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wir haben uns wohlgefühlt
Ceza
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Logan, Victoria
30 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Logan
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Logan, Victoria
Viatge en parella, Viatge en família
27 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Logan
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Solehi
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Solehi
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Donika
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donika
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Ulrika
13 de des. de 2024
Ulrika
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaume
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaume
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cord
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cord
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Vijay
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vijay
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Klaus
6 d’oct. de 2024
Klaus
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohamadou Bocar
Viatge de negocis
26 de set. de 2024
Mohamadou Bocar
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Claus
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claus
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Robert
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Kiran
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiran
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Joudy
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joudy
Estada de 2 nits (maig 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets