Dahla House Ranong
Hotel a Ranong amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dahla House Ranong





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 12 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Frigorífic
Televisor
Ventilador
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

323/5 Ruengrat Road, Mueng, Ranong, 85000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pinthira Resort
Pinthira Resort
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 11 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100.0 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: entre 60 i 120 THB per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Dahla House Ranong Hotel
Dahla House Hotel
Dahla House
Dahla House Ranong Hotel
Dahla House Ranong Ranong
Dahla House Ranong Hotel Ranong
Preguntes freqüents
Opinions: Dahla House Ranong
Opinions
9,4
Magnífic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Birgit
Viatge en parella
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Birgit
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Wolfgang Michael
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang Michael
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angenehmer Aufendhalt in Ranong
Marco
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
David
19 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge en família
1 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
10/10, Excel·lent
Hans
27 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tourisme
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Nantapat
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
สะดวก
Nantapat
Estada d’1 nit (jul. 2018)