Ramot Resort Hotel
Hotel a Ramot amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ramot Resort Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Cabana

Cabana
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Xalet Deluxe

Xalet Deluxe
El més destacat
Pati
Balcó moblat
Moblat de manera individual
Llar de foc
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, zona enjardinada

Habitació Deluxe, zona enjardinada
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Pati
Balcó moblat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sea Of Galilee, Tiberias, Ramot, 14100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Setai Sea of Galilee
The Setai Sea of Galilee
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
7.4 de 10, Bé, 220 opinions
Preu actual: 454 €
5 de jul. - 6 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional d'Israel sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec per fer una entrada tardana.
- Càrrec per l'ús del bressol: 40.0 ILS per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: abril-novembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-18:00.
L’allotjament també es coneix com a
Ramot Resort Hotel
Ramot Hotel Moshav Ramot
Ramot Resort Hotel Moshav Ramot, Golan Heights
Ramot Resort Hotel Golan Heights
Ramot Resort Golan Heights
Ramot Resort Hotel Hotel
Ramot Resort Hotel Ramot
Ramot Resort Hotel Hotel Ramot
Preguntes freqüents
Opinions: Ramot Resort Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’ag. de 2023
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
YARON
11 d’oct. de 2022
YARON
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Leah
12 d’ag. de 2022
Leah
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en família
31 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ramot Resort
Elizabeth
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
viliamin
Viatge en família
19 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
viliamin
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
dianna
Viatge en parella
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
dianna
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Leonid
2 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Leonid
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Ami
26 de març de 2022
Ami
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Yoav
28 de febr. de 2022
Yoav
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Yoav
26 de febr. de 2022
Yoav
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Robert
Viatge en família
23 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Roy
Viatge en grup
6 de gen. de 2022
Roy
Estada d’1 nit (gen. 2022)
4/10, Deficient
peter
Viatge en grup
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
One person can make a difference.
peter
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en parella
15 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Jehudith
8 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A great vacation in Ramot
Jehudith
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Jacob
Viatge en parella
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacob
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
shay
22 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shay
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Efrat
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Efrat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en família
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
itzhak
25 d’ag. de 2021
itzhak
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
shosh
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shosh
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Alexander
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
yael
10 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yael
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
mario
10 de juny de 2021
mario
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
mario
Viatge en grup, Viatge en família
10 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mario
Estada de 2 nits (juny 2021)