Platinum Hotel
Hotel a Rajkot amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Platinum Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació Club, 1 dormitori

Habitació Club, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Opp. Pathikashram, Jubilee Garden, Jawahar Road, Rajkot, Gujarat, 360001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fortune Park JPS Grand Rajkot - Member ITC Hotels' Group
Fortune Park JPS Grand Rajkot - Member ITC Hotels' Group
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 94 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 INR per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 500 INR només l'anada (entre 6 i 12 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Platinum Hotel Rajkot
Platinum Rajkot
Platinum Hotel Hotel
Platinum Hotel Rajkot
Platinum Hotel Hotel Rajkot
Preguntes freqüents
Opinions: Platinum Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de des. de 2024
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Helen
24 de nov. de 2024
Helen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Shinji
1 d’ag. de 2024
Shinji
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Hemal
Viatge de negocis
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hemal
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Mohindrakumar
Viatge en família
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohindrakumar
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Minnal
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Minnal
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Steven
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Steven
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Geoff
18 de febr. de 2024
Geoff
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Harishkumar
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harishkumar
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Sejal
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sejal
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
Zaib
Viatge en família
29 de set. de 2023
Zaib
Estada de 2 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
senthil raj
Viatge de negocis
20 de febr. de 2023
not bad but not mesmerizing also
senthil raj
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jayprakash
4 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An ideal place to stay in Rajkot
Jayprakash
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
kalpesh
Viatge de negocis
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kalpesh
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Sudha
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Have stayed here before
Sudha
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Manoj
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Platinum stay
Manoj
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Jimit
19 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Service
Jimit
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
riyaz
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
riyaz
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
Vijaykumar
24 de des. de 2018
Vijaykumar
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Ashwin
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ashwin
Estada de 3 nits (nov. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets