Platinum Hotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Rajkot amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Platinum Hotel

Servei de l'allotjament
Habitació Club, 1 dormitori | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar
Suite | Sala d'estar | Televisor LCD i llar de foc
Interior
Servei de l'allotjament

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Suite

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
  • 46 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació Club, 1 dormitori

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Opp. Pathikashram, Jubilee Garden, Jawahar Road, Rajkot, Gujarat, 360001

Què hi ha als voltants

  • Museu Mahatma Gandhi - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Palau Ranjit Vilas - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Funworld Rajkot - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • Camp de Cricket Madhavrao Scindia - 3 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Mega Centre Reliance - 5 minuts en cotxe - 5.1 km

Com moure’s per la zona

  • Rajkot Junction Station: 6 min en cotxe
  • Aeroport internacional de Rājkot (HSR): a 62 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Grand Thakar - ‬4 minuts a peu
  • ‪Temptations - ‬8 minuts a peu
  • ‪Hot More Nonveg Restaurant - ‬1 minuts a peu
  • ‪Limbda Chowk - ‬6 minuts a peu
  • ‪Rajmandir coldrinks - ‬14 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Platinum Hotel

Hotel de 4 estrelles
Aprofita que Platinum Hotel ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, servei de bugaderia i tintoreria i una llar de foc al vestíbul. A les instal·lacions hi ha una opció de restauració (restaurant que ofereix cuina internacional). Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un gimnàs obert les 24 hores i un centre de negocis a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Bicicletes de lloguer gratuïtes, servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, sala de banquets i ordinadors disponibles
  • A les opinions dels clients es parla positivament del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
Totes 70 habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres detalls, per exemple, roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Llits addicionals (de pagament) i bressols gratuïts
  • Articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 07:00 a 18:00
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït
  • Bar o cafeteria
  • Un restaurant

Activitats

  • Centre de benestar obert les 24 hores
  • Lloguer gratuït de bicicletes
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Servei de cangur o de cura d'infants gratuït

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala d'ordinadors
  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2012
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
5 nens de fins a 1 poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 INR per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 INR per persona només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 500 INR només l'anada (entre 6 i 12 anys).
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Platinum Hotel Rajkot
Platinum Rajkot
Platinum Hotel Hotel
Platinum Hotel Rajkot
Platinum Hotel Hotel Rajkot

Preguntes freqüents

Platinum Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Platinum Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Platinum Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Platinum Hotel?

Registre de sortida: 10:00.

Platinum Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 500 INR per persona.

On es troba Platinum Hotel?

Aquest hotel es troba a Rajkot i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Museu Mahatma Gandhi i Museu Watson. Kaba Gandhi No Delo i Funworld Rajkot també són a menys de 2 km. Rajkot Junction Station és a 20 min a peu i Bhaktinagar Station, a 29 min.

Opinions: Platinum Hotel

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 19 de 61 opinions
Puntuació 8: Bo. 29 de 61 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 61 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 61 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 61 opinions

8,2/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Vaishali

Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Helen

Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Shinji

Estada de 2 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

Hemal

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
👍
Estada d’1 nit (maig 2024)

8/10, Bo

Mohindrakumar

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Minnal

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2024)

6/10, Acceptable

Steven

Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (març 2024)

8/10, Bo

Geoff

Estada de 3 nits (febr. 2024)

8/10, Bo

Harishkumar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff friendly and helpful
Estada de 2 nits (gen. 2024)

8/10, Bo

Sejal

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Would recommend for sure
Estada d’1 nit (oct. 2023)

4/10, Deficient

Zaib

Viatge en família
I think the ownership of the hotel does not have any experience in running hospitality business, the staff is nice and well intended but does not have any training in hotel business , I booked through hotels.com with all mela inclusive but at the hotel they refused to honor the meal part and they wanted me to take up with hotels.com , internet connection was very sketchy and they had no room router left , I asked for iron which they sent in the room which was not working , the locker box in the room had wrong instructions on how to operate , I did not try there foos so cannot comment on that , the Aircondition worked perfectly , at the time of checkout they had no staff to come over and get the bags so I had to drag all the suitcases myself , I would not stay here agin If I had a choice , I normally stay at fern but due to cricket match in rajkot they were sold out , it is a great location so an experienced operator can really do well , I wish them good luck
Estada de 2 nits (set. 2023)

6/10, Acceptable

senthil raj

Viatge de negocis

not bad but not mesmerizing also

Un welcoming reception.Front desk needs a improvement.Not so friendly.I waited for check out despite being informed in advance.Food taste need to be improved and nothing big on menu. Location is close by to market.
Estada de 2 nits (febr. 2023)

10/10, Excel·lent

Jayprakash

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

An ideal place to stay in Rajkot

Platinum turned out to be a little more than expected! The hotel is ideally located within close distance to shopping and eateries. The rooms are comfortable with good bathroom supplies. While the food on offer was excellent both in restaurant and room service, the breakfast could be more innovative by offering a greater choice of fruit and cereals. Top of the marks has to be the excellent staff from room cleaning to waiters and the front desk. Shows that the management do a super job! A highly recommended hotel 👏👍
Estada de 4 nits (maig 2022)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good value Staff were very accommodating abd friendly. Wiukd stay again
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en parella
Nice hotel friendly staff. Food was nice too. Bathroom door did bit lock. Bed too soft.
Estada d’1 nit (des. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Extremely poor or no wifi .Otherwise great location,friendly staff and clean environment. Wifi improvement will be great
Estada de 3 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The beds are a bit uncomfortable and the linen and sheets need to be a bit more cleaner
Estada de 2 nits (set. 2019)

8/10, Bo

kalpesh

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All ok
Estada d’1 nit (ag. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2019)

8/10, Bo

Sudha

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Have stayed here before

Good clean hotel , within central location fir shopping etc
Estada de 2 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Manoj

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Platinum stay

We stayed at platinum with family, the hotel was clean, staff were very courteous and helpful, we definitely stay there again.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Jimit

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good Service

The hotel has a good location and staff is polite and Gold Service. As per Rajkot city it is high priced but overall it is clean property
Estada d’1 nit (gen. 2019)

10/10, Excel·lent

riyaz

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2018)

4/10, Deficient

Vijaykumar

Beware of Opportunist Charges. They will not respect all aspects of your Expedia booking voucher. The booking voucher clearly stated Extra Person is CAD $ 5.73 for Extra person per day.They Charged CAD 18/- per day for Extra person in INR conversion. IF the hotel was not on Expedia, i was not their Customer. Period !!. Expedia refunded the Extra charge. Booked the Hotel from Toronto for my Brother and Family visiting Rajkot. Opportunistic Greed overrides any Ethics or Morals in that part of the World so be aware of what you are booking and be prepared of exorbitant Charges, once you are their customer. Greedy....Unethical......No remorse for doing so, and they bluntly say, we don't respect any other terms in the booking voucher, except we have 2 persons authorized by Expedia, now you are under our umbrella, and will charge what we want and not what Expedia says.
Estada de 4 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Ashwin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2018)