Hotel The Sentosa
Hotel a Rajkot amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel The Sentosa





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dr Yagnik Rd, Rajkot, GJ, 360001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lemon Tree Hotel Rajkot
Lemon Tree Hotel Rajkot
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 26 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 300 INR per adult i 250 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL SENTOSA Rajkot
SENTOSA Rajkot
HOTEL THE SENTOSA Hotel
HOTEL THE SENTOSA Rajkot
HOTEL THE SENTOSA Hotel Rajkot
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel The Sentosa
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
Viatge en parella
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Kiran
5 de febr. de 2025
Kiran
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Arun
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arun
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amit
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amit
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Chandrakant
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chandrakant
Estada de 26 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Avni
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Avni
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Deepti
Viatge en família
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deepti
Estada de 11 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jyoti
Viatge en família
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jyoti
Estada de 13 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jagdevsingh
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jagdevsingh
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Mukundray
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good price Good Hotel
Mukundray
Estada de 3 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
PINKY
Viatge en família
1 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PINKY
Estada de 7 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Forrest
Viatge en grup
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Forrest
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
15 de març de 2024
Richard
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Amar
Viatge en família
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amar
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Dharmesh
9 de jul. de 2023
Dharmesh
Estada de 7 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Pratik
20 d’abr. de 2023
Pratik
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Ravindra kumar
27 de febr. de 2023
Ravindra kumar
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Akshay
18 de febr. de 2023
Akshay
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
Aakash
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Aakash
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Dharmesh
Viatge en família
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Location.
Dharmesh
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Dharmesh
Viatge en família
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Dharmesh
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Ramesh
29 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramesh
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
S.Margolis, London
Viatge en família
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
S.Margolis
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)