Le ROI Raipur
Hotel a Raipur amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le ROI Raipur





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial, 1 llit doble o 2 llits individuals, fumadors, vistes a la ciutat

Habitació doble empresarial, 1 llit doble o 2 llits individuals, fumadors, vistes a la ciutat
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Raipur Railway Station, Loco Colony, Gudhiyari, Raipur, Chhattisgarh, 492009
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Singhania Sarovar Portico Raipur
Singhania Sarovar Portico Raipur
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 14 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350 INR per adult i 250 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1600 INR per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
ROI Raipur Hotel
ROI Raipur
Le ROI Raipur Hotel
Le ROI Raipur Raipur
Le ROI Raipur Hotel Raipur
Preguntes freqüents
Opinions: Le ROI Raipur
Opinions
8,2
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
A
Viatge en parella
3 de març de 2025
A
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Srinivasa
Viatge de negocis
20 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Srinivasa
Estada d’1 nit (gen. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
PRADEEP
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good
PRADEEP
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Abhishek
5 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient and a clean hotel, great value
Abhishek
10/10, Excel·lent
Sangram
2 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money


Sangram
8/10, Bo
PAPIHA
28 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAPIHA
10/10, Excel·lent
Lekha, mumbai
27 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lekha
8/10, Bo
Prasan, Mumbai
14 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raipur Stay
Prasan
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació