Hotel Margarita 2
Hotel a Quito amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Margarita 2





Serveis populars
El preu actual és de 22 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort, no fumadors

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort, no fumadors
El més destacat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació bàsica, 1 dormitori, vistes a la ciutat
El més destacat
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple bàsica, 1 dormitori, vistes a la ciutat, zona de pati

Habitació quàdruple bàsica, 1 dormitori, vistes a la ciutat, zona de pati
El més destacat
Balcó o pati
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica, 3 dormitoris, vistes al pati

Habitació triple bàsica, 3 dormitoris, vistes al pati
El més destacat
Televisor intel·ligent
3 Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació quàdruple Deluxe, 1 dormitori, vistes a la ciutat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Capçal de dutxa tipus cascada
Assecador de cabells
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Single Room Superior

Single Room Superior
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Studio

Studio
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard with Street View

Double Room Standard with Street View
També et pot agradar

Hilton Colon Quito
La Mariscal
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.6 de 10, Excel·lent, 406 opinions
Preu actual: 79 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Los Rios 12-118 y Miguel Espinoza, Quito, Pichincha
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Travellers Inn
Travellers Inn
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Sala de jocs
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 156 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 4.00 USD per adult i 3.50 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 USD per dia.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pels productes de neteja: 4 USD per estada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 8 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Margarita 2 Quito
Hotel Margarita 2
Margarita 2 Quito
Hotel Margarita 2 Hotel
Hotel Margarita 2 Quito
Hotel Margarita 2 Hotel Quito
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Margarita 2
Opinions
7,4
Bo
9,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
andres, quito
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
andres
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jorge
Viatge de negocis
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (març 2024)
2/10, Horrible
Gary
30 de nov. de 2023
Gary
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Evelyn
Viatge en família
10 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Evelyn
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Jun Teck
22 d’ag. de 2023
Jun Teck
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Linet
28 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linet
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Sukhdeep
Viatge en parella, Viatge en grup
25 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Sukhdeep
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Ramon
Viatge en parella
14 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramon
Estada de 4 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Douglas
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 2 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
Orlando Fabián
17 d’abr. de 2023
Orlando Fabián
Estada d’1 nit (abr. 2023)
2/10, Horrible
Jhonny
10 d’abr. de 2023
Jhonny
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
VICTOR
Viatge de negocis
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
VICTOR
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Emerzon
22 de març de 2023
Emerzon
Estada d’1 nit (març 2023)
6/10, Acceptable
Karen
10 de març de 2023
Karen
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella
2 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Martin
Viatge en parella
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Martin
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
Nashua
Viatge en parella
4 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nashua
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en parella
3 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Ron
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ron
8/10, Bo
Rolando
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolando
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Rolando
12 de nov. de 2022
Rolando
Estada de 2 nits (nov. 2022)
4/10, Deficient
Wladimir Alejandro
11 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja
Wladimir Alejandro
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
Paul
Viatge en grup
6 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (ag. 2022)