HEROICO COLEGIO MILITAR 208, COLONIA CENTRO, Ezequiel Montes, QUE, 76650
Què hi ha als voltants
Vinyes La Redonda - 4 minuts en cotxe - 3.4 km
Parc Aquàtic Termas del Rey - 6 minuts en cotxe - 6.5 km
Finca Sala Vivé by Freixenet Mèxic - 7 minuts en cotxe - 5.7 km
Parc aquàtic El Oasis - 8 minuts en cotxe - 8.0 km
Penya de Bernal - 22 minuts en cotxe - 21.1 km
Com moure’s per la zona
Querétaro, Querétaro (QRO-Aeroport Intercontinental de Querétaro): a 34 min en cotxe
Restaurants
La Terraza - 12 minuts a peu
Umami Terraza - 8 minuts a peu
Luna Restaurant - 5 minuts en cotxe
La Estampida Grill - 7 minuts en cotxe
Barbacoa Eloy - 6 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Hotel La Capilla
Aspectes destacats de l'allotjament
Hotel La Capilla t'ofereix tot el que necessites. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Magatzem d'equipatge, servei de recepció obert les 24 hores i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Hotel La Capilla, totes les habitacions inclouen comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei d'obertura de llit
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Sense ascensor
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Dutxa
Entreteniment
Televisor de pantalla plana amb canals per cable
Altres
Aire condicionat
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL CAPILLA Ezequiel Montes
CAPILLA Ezequiel Montes
Hotel La Capilla Hotel
Hotel La Capilla Ezequiel Montes
Hotel La Capilla Hotel Ezequiel Montes
Preguntes freqüents
Hotel La Capilla accepta animals de companyia?
Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia.
Quant costa aparcar a Hotel La Capilla?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel La Capilla?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel La Capilla?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Hotel La Capilla
Opinions
7,0
Bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 34 de 154 opinions
10-Excel·lent
34
Puntuació 8: Bo. 49 de 154 opinions
8-Bo
49
Puntuació 6: Acceptable. 37 de 154 opinions
6-Acceptable
37
Puntuació 4: Deficient. 19 de 154 opinions
4-Deficient
19
Puntuació 2: Horrible. 15 de 154 opinions
2-Horrible
15
7,6/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
Maria del Socorro
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
El peor hotel en el que he estado en mi vida
Maria del Socorro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Lorena
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Realmente es funcional solo para pasar la noche, sin opción de entretenimiento dentro de la habitación. Sus instalaciones son adecuadas algo antiguas pero funcionales.
Lorena
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
LEONORA ELENA
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LEONORA ELENA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Pedro
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Buen seevicio.
Pedro
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Hugo Fernando
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Todo bien
Hugo Fernando
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Eduardo
23 d’abr. de 2025
Eduardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
iMac sonoma new
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mala organización para estacionamiento, los resortes de los colchones se sienten, no hay ventanas exteriores, ruidos de las tuberías y las habitaciones se escuchan los ruidos de otras habitaciones, conclusion muy mala noche
iMac sonoma new
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
María Carmen, CDMX
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Todo bien gracias por su atención
María Carmen
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Carlos
Viatge de negocis, Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
La verdad le falta calidad al hotel. Los colchones y almohadas malas y el escusado suelto. El telefono no servia tenias q bajar 3 pisos
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia Gabriela
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Limpio y lo justo por el precio
Todo muy bien, la habitación y hotel limpio, creo que deberían de arreglar la regadera porque salpica por todos lados, y quizá el que ellos te suban y te bajen las toallas, porque de hay que subir escaleras con maleta y aparte cargar las toallas de baño y a la salida hay que volverlas a bajar a recepción eso no me gustó para nada
Claudia Gabriela
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Guadalupe
21 de març de 2025
Guadalupe
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jorge Alberto
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge Alberto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Alberto
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge Alberto
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Mónica F
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Hotel sencillo, es opción de una noche
Es un hotel sencillo, limpio, para una sola noche, (dormir y bañarte); sin ser exigentes.
Tiene un buen punto ya que permite mascotas, aunque no usé esta opción.
Mónica F
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
Viatge en grup
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
El lugar estuvo de acuerdo a lo mostrado en las imagenes
Cristina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Omar Isaac
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Omar Isaac
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
RIGOBERTO
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Muy bien por el precio y si esta limpio el lugar tiene buena atencion, el estacionamiento se llena y es complicado o se deja afuera en general por el precio cumple su funcion
RIGOBERTO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
MONICA
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien, faltaba limpieza y comodidad
En general bien, para ir a dormir y bañarte. Las instalaciones se ven viejas, faltaba limpieza en el baño. Algo incomoda la cama y las almohadas duras. Bien ubicado y con precios accesibles pera una noche.
MONICA
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Julio
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy bonito lugar, sona muy buena cerca de todo
Julio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
marco
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien para salir del paso pero hay ruido
marco
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
La recepcionista nada servicial estuvo en su celular al momento de asignarme las habitaciones sin ponerme atención, adicional me asignó una habitación que ya estaba ocupada no me acompañó a entregarme las habitaciones y todavía me preguntó que qué me había dicho los huéspedes de la habitación
ocupada, me entregó otra habitación sin controles , mal servicio fue más amable la chica de limpieza.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Jesús Enrique
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jesús Enrique
Estada de 3 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Sheila
1 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mal servicio por parte del personal. Ruido de otros huéspedes y en recepción no hicieron nada a las 3 am.
Te dan un rollo de papel y todo contado .
Sheila
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
ag
Viatge de negocis, Viatge en família
27 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mucho ruid, mucha humedad en los cuartos, estacionamiento de una sola fila hay que buscar a los dueños de los carros para poder salir
ag
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Lilia
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Los colchones están ya muy en los resortes y el baño un poco descuidado