Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Econo Lodge Airport





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
8,0 sobre 10
Molt bo
(73 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni i sofà llit

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni i sofà llit
8,4 sobre 10
Molt bo
(57 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Sofà llit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7320 boul. Wilfrid-Hamel, Sainte-Foy, Québec City, QC, G2G1C1
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Repotel Aéroport Québec
Repotel Aéroport Québec
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.2 de 10, Molt bé, 1.707 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Cal abonar un càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Hi ha un recàrrec per l'ús del frigorífic a les habitacions.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.00 CAD per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 10.00 CAD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Número de registre de l’allotjament: 2024-11-30, 025130
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Airport Comfort Inn
Comfort Inn Airport
Comfort Inn Hotel Airport
Econo Lodge Airport Hotel Quebec
Econo Lodge Airport Quebec
Econo Lodge Airport Hotel
Econo Lodge Airport Québec City
Econo Lodge Airport Hotel Québec City
Preguntes freqüents
Opinions: Econo Lodge Airport
Opinions
8,0
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Gaston
Viatge de negocis
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gaston
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Dominic
Viatge de negocis, Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Dominic
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
carl
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
carl
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Garabet, St. Laurent
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Garabet
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
JEAN-FRANÇOIS, DESCARTES
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JEAN-FRANÇOIS
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Rajesh Balkisha
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajesh Balkisha
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Charles
Viatge de negocis
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Killian
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Killian
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Marc
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Christian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammad
Viatge en família amb nens petits
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammad
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vamsee K
Viatge en grup
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vamsee K
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Vinayak
Viatge en família amb nens petits
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Vinayak
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Garabet, St. Laurent
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Garabet
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yunna
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yunna
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Abbas
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abbas
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Yu-Ping
18 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu-Ping
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Micheline
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Micheline
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
François
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
François
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Noël, Rimouski
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Noël
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Angela
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alain
Estada d’1 nit (abr. 2025)