JOY FALL HOTEL
Hotel a Qingdao amb 2 restaurants i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament JOY FALL HOTEL





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 9, Hang'an 1st Road, Qingdao, Jiaozhou, 266000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Barony Hotel Qingdao Airport
Grand Barony Hotel Qingdao Airport
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 25 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 38 i 38 CNY per adult, i entre 0 i 38 CNY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 150.0 CNY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
Preguntes freqüents
Opinions: JOY FALL HOTEL
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jing
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jing
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yongqi
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yongqi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MYUNGHWA
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
리워드 적립요처.
MYUNGHWA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guoquan
22 d’abr. de 2025
Guoquan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tina
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tina
Estada de 5 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Se HWAN
23 de febr. de 2025
Se HWAN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xiaoqing
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiaoqing
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Min Hwan
Viatge en grup
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Min Hwan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Akihiro
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Akihiro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Huiling
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Huiling
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Wenjun
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wenjun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Akihiro
15 de nov. de 2024
Akihiro
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
atsumi
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
atsumi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hongfei
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hongfei
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Xinlei
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xinlei
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Li Ting
Viatge en grup
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Li Ting
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JIAN
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JIAN
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Ming Ju
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Ming Ju
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeongbong
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeongbong
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
HWYKUEN
Viatge en grup
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
HWYKUEN
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
atsumi
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
atsumi
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Kyung sun
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kyung sun
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Zhendong
Viatge en família amb nens petits
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zhendong
Estada d’1 nit (juny 2024)