Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament BRAHMA HERITAGE





Opinions
2,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al jardí

Habitació doble superior, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vaam Dev Road, Pushkar, RJ, 305022
Sobre aquest allotjament
BRAHMA HERITAGE
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
BRAHMA HERITAGE Resort
BRAHMA HERITAGE Pushkar
BRAHMA HERITAGE Resort Pushkar
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: BRAHMA HERITAGE
2,0
2,0
Neteja
2,0
Comoditats
2,0
Personal i servei
2,0
Respecte al medi ambient
2,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)