Cocoon Hotel
Hotel als afores amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cocoon Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
2 Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Televisor LED
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Dormitori independent
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Dormitori independent
Barnussos
Bany privat
També et pot agradar

Sheraton Grand Pune Bund Garden Hotel
Pune
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.8 de 10, Excel·lent, 260 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Magarpatta City, Hadapsar, Pune, Maharashtra, 411013
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Amanora The Fern Hotels & Club
Amanora The Fern Hotels & Club
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.0 de 10, Bé, 17 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 450 INR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm, PhonePe i Amazon Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Cocoon Hotel Pune
Cocoon Pune
Cocoon Hotel Pune
Cocoon Hotel Hotel
Cocoon Hotel Hotel Pune
Preguntes freqüents
Opinions: Cocoon Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Bhavna
Viatge en parella
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bhavna
Estada de 7 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Vinay
29 de jul. de 2024
Vinay
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Aparna
25 de jul. de 2024
Aparna
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel but needs some overhaul by management
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Akshay
Viatge de negocis
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel, good people and convenient
Akshay
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rani
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rani
Estada de 8 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Pramod
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pramod
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Parag
Viatge en família
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parag
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Abhijeet, Bellevue
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhijeet
Estada de 12 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
GANESAN M
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GANESAN M
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
vilas
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
vilas
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
James
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Hashim, Monroe
Viatge en parella
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hashim
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Satheesan
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satheesan
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Rajeev
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rajeev
Estada de 5 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Animesh
Viatge en parella, Viatge en família
22 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Animesh
10/10, Excel·lent
sharad m
Viatge de negocis
4 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shower issues
sharad m
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Devendra
18 de des. de 2021
Devendra
Estada de 5 nits (des. 2021)
8/10, Bo
SUMANA
3 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUMANA
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)