Hotel Las Acacias
Hotel a Puente Genil amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Las Acacias





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Laurel, 38-40, Puente Genil, Cordoba, 14500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel El Carmen
Hotel El Carmen
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 44 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 6 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: H/CO/00658
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Las Acacias Hotel Puente Genil
Las Acacias Puente Genil
Las Acacias
Hotel Las Acacias Hotel
Hotel Las Acacias Puente Genil
Hotel Las Acacias Hotel Puente Genil
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Las Acacias
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jordi
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jordi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Massimo
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Massimo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Lourdes
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lourdes
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tara
Viatge en parella
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Tara
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jordi
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jordi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jose Manuel
Viatge en parella
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Jose Manuel
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Hugo
5 de maig de 2023
Hugo
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Veronica
10 de març de 2023
Veronica
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Carlos
9 de febr. de 2023
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2023)
4/10, Deficient
HSIN CHANG
Viatge en família
31 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HSIN CHANG
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Vicente
24 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Vicente
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
M Esmeralda
16 de set. de 2022
M Esmeralda
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Maria
Viatge en família
6 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bien placé ,calme
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Juan José
8 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Juan José
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasantly surprised!
Jacqueline
Estada de 2 nits (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Clara
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Clara
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
ENRIC
Viatge de negocis
10 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ENRIC
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Odilo
Viatge de negocis
1 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Odilo
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Giuseppe
Viatge de negocis
23 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada d’1 nit (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Jesús
Viatge de negocis
25 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
mejorable
Jesús
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Juan Antonio
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Antonio
Estada de 11 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels