Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament DE BERGKANT





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, 1 dormitori, no fumadors, vistes al complex turístic

Habitació doble o amb dos llits individuals, 1 dormitori, no fumadors, vistes al complex turístic
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la piscina

Suite, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la piscina
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 & 5 Church Street, Prince Albert, Western Cape, 6930
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 950.00 ZAR per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 950.00 ZAR només l'anada (fins a 18 anys).
- Càrrec per animals de companyia: 250.00 ZAR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 300.0 ZAR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 750.0 ZAR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 2016/165826/07
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-20:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Bergkant Lodge Prince Albert
Bergkant Lodge
Bergkant Prince Albert
Bergkant
De Bergkant Lodge
DE BERGKANT Guesthouse
DE BERGKANT Prince Albert
DE BERGKANT Guesthouse Prince Albert
Preguntes freqüents
Opinions: DE BERGKANT
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dolores
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will Return
Dolores
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
shanna
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in Prince Albert!
shanna
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gary
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gary
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gwendolyn
Viatge en parella
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gwendolyn
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Candace
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Candace
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisch, würde sofort wieder kommen.
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
karen
Viatge en parella
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
karen
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
John, Homps
Viatge en parella
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viktor
19 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Home away from home
Viktor
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Angela
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angela
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en família
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Brigitte
8 de febr. de 2023
Brigitte
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Carlo
12 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Lodge in Prince Albert




Carlo
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Johan Andries
2 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan Andries
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Yvonne
30 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yvonne
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Johan Andries
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan Andries
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
NGM, PA, USA
Viatge en parella
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NGM
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Marion
13 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marion
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Daren
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A perfect way to end a great SA holiday
Daren
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)