Av. Dom Sebastião Figueiredo S/N, Lote 105 Edif Hotel Primavera, Primavera do Leste, MT, 78850-000
Què hi ha als voltants
Llac Municipal - 2 minuts en cotxe - 1.5 km
Edifici Municipal de Primavera do Leste - 6 minuts en cotxe - 5.1 km
Parròquia de São Cristóvão - 6 minuts en cotxe - 5.5 km
Pista de Caminada Solano Coradini - 7 minuts en cotxe - 6.2 km
Parc Aquàtic de la Ciutat - 7 minuts en cotxe - 7.0 km
Restaurants
d'talia Pizzaria e Choperia - 5 minuts en cotxe
Restaurante 2000 - 5 minuts en cotxe
Panevita Bagueteria - 6 minuts en cotxe
Roast Burger - 5 minuts en cotxe
Gato na na brasa - 5 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE
Aspectes destacats de l'allotjament
Aprofita que TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE ofereix un esmorzar continental gratuït, un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Ascensor, sala de banquets i allotjament lliure de fum
Màquina expenedora, servei de recepció obert les 24 hores i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 99 habitacions tenen detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i oficines.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 06:30 a 10:00
Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
Un restaurant
Comoditats
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Servei de neteja (diari)
Serveis empresarials
Sala de reunions
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Agafador a la dutxa
Alarma antiincendis visual
Aparcament accessible en cadira de rodes
Ascensor
Bany públic accessible en cadira de rodes
Baranes a les escales
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Capçal de dutxa amb alçada ajustable
Capçal de dutxa de mà
Corda d'emergència al bany
Dutxa accessible en cadira de rodes a l'habitació
Dutxa amb seient
Endolls del bany a poca alçada
Moble de bany adaptat per a cadira de rodes
Notificació del timbre i del telèfon
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Sala de banquets
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de 32 polzades
Altres
Aire condicionat
Cadira d'escriptori
Despatx
Escriptori
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 50.00 BRL per animal de companyia per nit.
Només es poden portar gossos i gats
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 7 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per animals de companyia: 50.00 BRL per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Fit Transamerica Primavera do Leste
TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE Hotel
TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE Primavera do Leste
TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE Hotel Primavera do Leste
Preguntes freqüents
TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE accepta animals de companyia?
Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 50.00 BRL per animal de companyia i per nit.
Quant costa allotjar-se a TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE?
Amb data 26 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE el dia 28 de juny de 2025 són d'almenys 63,13 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Quant costa aparcar a TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: TRANSAMÉRICA FIT PRIMAVERA DO LESTE
Opinions
9,0
Fantàstic
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 40 de 60 opinions
10-Excel·lent
40
Puntuació 8: Bo. 13 de 60 opinions
8-Bo
13
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 60 opinions
6-Acceptable
3
Puntuació 4: Deficient. 1 de 60 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 3 de 60 opinions
2-Horrible
3
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
Renan
26 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inseto na comida e chuveiro frio
Renan
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Luiz
21 de març de 2025
Luiz
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto
18 de març de 2025
Alberto
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ANDRÉ LUIZ
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDRÉ LUIZ
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
kepson
14 de març de 2025
kepson
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ademar Júnior
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ademar Júnior
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciana
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TANIA R M
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TANIA R M
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Guilherme
11 de febr. de 2025
Guilherme
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
2 de febr. de 2025
Victor
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
DANIEL LUIZ FERREIRA
27 de gen. de 2025
DANIEL LUIZ FERREIRA
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
FABRICIO PINHEIRO DA MATA
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
FABRICIO PINHEIRO DA MATA
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Larissa
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larissa
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Myrthes a f
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myrthes a f
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert Adan
13 de gen. de 2025
Robert Adan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Fabio S E ALMEIDA
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio S E ALMEIDA
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Divania
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Divania
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
FLAVIO L
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Quarto razoável
Apesar de o hotel ter uma bela fachada e um lobby bastante aconchegante, deixou a desejar nos quartos, que são bem simples. Amenidades de baixa qualidade e cama com baixa densidade são os principais pontos de atenção, na minha opinião.
FLAVIO L
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
SME
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Hotel com estrutura a desejar.
SME
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Cleber
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleber
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Erick
Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel novo e muito bem cuidado, forneceram diária em uma academia que é muito boa também.
Erick
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Maile
Viatge de negocis
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rooms clean, everything was new and well maintained.
Breakfast was good, fruits were fresh and there was a fair amount of options.
Staff friendly.
I would stay there again.
Maile
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
UBIRATAN
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació