Residence Inn by Marriott Fishkill
Hotel a Fishkill amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Residence Inn by Marriott Fishkill





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 143 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Carregar totes les fotos de: Estudi, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

Estudi, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

500 Westage Business Center Drive, Fishkill, NY, 12524
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HYATT house Fishkill/Poughkeepsie
HYATT house Fishkill/Poughkeepsie
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 1.016 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 USD per animal de companyia, per dia més un càrrec únic de 50 USD per la neteja al final de l'estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-23:00.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Residence Marriott Fishkill
By Marriott Fishkill Fishkill
Residence Inn by Marriott Fishkill Hotel
Residence Inn by Marriott Fishkill Fishkill
Residence Inn by Marriott Fishkill Hotel Fishkill
Preguntes freqüents
Opinions: Residence Inn by Marriott Fishkill
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wioletta
Viatge en grup
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wioletta
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Blake, Boalsburg
19 de maig de 2025
Blake
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laurece, Raleigh
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurece
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
SYLVAIN, Varennes
Viatge en grup
13 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SYLVAIN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yoonhee, Madison
12 de maig de 2025
Yoonhee
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Lisa
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Evelyn
27 d’abr. de 2025
Evelyn
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rebecca
26 d’abr. de 2025
Rebecca
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria, Woodside
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Rick
Viatge en família amb nens petits
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rick
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIS
8 d’abr. de 2025
LUIS
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jane
22 de març de 2025
Jane
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Valere, Mascouche
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valere
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Amy
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Donald
5 de març de 2025
Donald
Estada de 4 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Molly
Viatge en grup
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Molly
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chong
Viatge en parella
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chong
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aaron
Viatge en família amb nens petits
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaron
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
12 de gen. de 2025
Sandra
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
James Thomas
Viatge de negocis
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James Thomas
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Brian
30 de des. de 2024
Brian
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)