J Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Torre del Rellotge d'Aberdeen
Galeria de fotos de l’allotjament J Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
taxes i impostos inclosos
21 de nov. - 22 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera o tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera o tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Aberdeen Bazaar, near Clock Tower, Port Blair, Andaman and Nicobar Islands, 744101
Sobre aquest allotjament
J Hotel
Allotjaments similars

Olive Hotel & Suites
Olive Hotel & Suites
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2000.00 INR per adult
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200 INR per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 2240 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
J Hotel PORT BLAIR
J PORT BLAIR
J Hotel Hotel
J Hotel Port Blair
J Hotel Hotel Port Blair
Preguntes freqüents
Opinions: J Hotel
Opinions
6,4
6,6/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 d’oct. de 2025
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
manisha
Viatge en família
12 d’abr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not worth it

manisha
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Angelika, Berlin
Viatge en grup
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Angelika
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Peter
29 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bad experience
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2019)
2/10, Horrible
Ankur
7 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Disappointed! Dirty and Mouldy!!
Ankur
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Narsi
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Okayish rooms but decent service and good food
Narsi
Estada de 2 nits (gen. 2018)
4/10, Deficient
subbu
14 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


subbu
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Dr. Sebastian
1 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dr. Sebastian
Estada d’1 nit (juny 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shockingly bad!!
Viatger verificat
8/10, Bo
martine
24 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location and good value for money
martine
4/10, Deficient
Rohit, San Francisco
5 de març de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rohit
8/10, Bo
Benedikt
7 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Benedikt
2/10, Horrible
Erica , London
17 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
This hotel is horrific
Erica
4/10, Deficient
patricia , CT
26 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Not so great
patricia
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
nalini
31 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
nalini
8/10, Bo
Marina
17 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marina
10/10, Excel·lent
Sanjib, Dallas, USA
11 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel in the Heart of the PortBlair City.
Sanjib
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de març de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Average impression
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de març de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei
Not bad, not good...
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Hounsik, India.
18 de gen. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions








