Daniella Inn Hotel
Hotel a Port-au-Prince amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Daniella Inn Hotel





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes a la piscina, al costat de la piscina

Habitació doble, vistes a la piscina, al costat de la piscina
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17, Rue Catalpa, Delmas 75, Port-au-Prince, 6110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Habitation Hatt Hotel
Habitation Hatt Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.6 de 10, Bé, 128 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Daniella Inn Hotel Port-au-Prince
Daniella Port-au-Prince
Daniella Inn Hotel Haiti/Port-Au-Prince
Daniella Inn Hotel Hotel
Daniella Inn Hotel Port-au-Prince
Daniella Inn Hotel Hotel Port-au-Prince
Preguntes freqüents
Opinions: Daniella Inn Hotel
Opinions
5,4
4,8/10
Neteja
5,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
4,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2024)
4/10, Deficient
James
16 de febr. de 2023
James
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Germain
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Germain
Estada de 4 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Amos
8 de jul. de 2022
Amos
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Gimy
18 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gimy
Estada de 7 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Gimy
11 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gimy
Estada de 7 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
3 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
2/10, Horrible
Mike
27 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mike
Estada de 2 nits (maig 2021)
4/10, Deficient
Frantz
8 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frantz
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Lance, Pa
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lance
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
VoyagerC
Viatge en parella
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
VoyagerC
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
Theolene, Johnson
Viatge en família
19 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Theolene
Estada de 2 nits (jul. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
BellgonguisNYC
25 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BellgonguisNYC
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Jo, Barahona
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jo
Estada de 2 nits (gen. 2019)
2/10, Horrible
Jean
Viatge en grup
15 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada d’1 nit (gen. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
2/10, Horrible
Luckner, Haiti
10 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luckner
Estada de 6 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Jack, Boston
31 de jul. de 2018
Jack
Estada de 8 nits (jul. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruyant. Sans confort.
Viatger verificat
Últimes tendències a Expedia
Hotels