Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Müller Mountain Lodge





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Dormitoris
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

202 Via Maistra, Pontresina, GR, 7504
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sunstar Pontresina
Sunstar Pontresina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 23 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 2 CHF per allotjament i per nit
- Taxa municipal: 3.10 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 CHF per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Muller Mountain Pontresina
Hotel Müller Mountain Lodge Hotel
Hotel Müller Mountain Lodge Pontresina
Hotel Müller Mountain Lodge Hotel Pontresina
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Müller Mountain Lodge
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Teresa
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Teresa
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Oskar
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oskar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eigene Kaffeemaschine ein Highlight!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sascha
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sascha
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful Pontresina!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Piotr
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Piotr
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en grup
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Love it!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose, Las Vegas
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Suelen Aparecida
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suelen Aparecida
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Luca
Viatge de negocis
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schöne Erlebniss
Luca
Estada de 11 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabiano
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabiano
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Valerie
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerie
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Nicole
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nicole
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
valentina
Viatge en grup
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
valentina
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Carmine
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt
Carmine
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Helene
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Helene
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Edi
22 d’oct. de 2024
Edi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Barbara
12 d’oct. de 2024
Barbara
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Judy, Granby
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Judy
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
ROBERT
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
ROBERT
Estada de 2 nits (set. 2024)