Hotel Allegra Pontresina
Hotel a Pontresina amb esmorzar gratuït i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Allegra Pontresina





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 317 €
taxes i impostos inclosos
8 de des. - 9 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble, vistes a la muntanya, al costat de la muntanya

Habitació doble estàndard, 1 llit doble, vistes a la muntanya, al costat de la muntanya
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Terra tèrmic (bany)
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble, vistes a la vall

Habitació doble superior, 1 llit doble, vistes a la vall
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Llits addicionals
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Maistra 171, Pontresina, GR, 7504
Sobre aquest allotjament
Hotel Allegra Pontresina
Allotjaments similars

Schloss Hotel & Spa Pontresina
Schloss Hotel & Spa Pontresina
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.4 de 10, Molt bé, 302 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.10 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 5.00 CHF per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 CHF per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Allegra Pontresina
Allegra Pontresina
Allegra Hotel Pontresina
Hotel Allegra Pontresina Hotel
Hotel Allegra Pontresina Pontresina
Hotel Allegra Pontresina Hotel Pontresina
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Allegra Pontresina
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,2
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Max
Viatge amb animals de companyia
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Max
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Otmar
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Otmar
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr schöner Aufenthalt
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modernes, zentral gelegenes Hotel
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
ANDREY
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
ANDREY
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rohit
Viatge en grup
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rohit
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Cornelia
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Hotel
Cornelia
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabio
13 d’oct. de 2024
Fabio
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Darren
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darren
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loved the mountains and views!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Luca
Viatge de negocis
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luca
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Vikki
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vikki
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Nicole
Viatge de negocis
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicole
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Sabrina
Viatge de negocis
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Preis Leistung gut inkl. Sauna und Badelandschaft



Sabrina
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Murray
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel Allegra-Pontresina
Murray
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Darren
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darren
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Franziska
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel with great staff!
Peter
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mirjam
Viatge en família
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirjam
10/10, Excel·lent
Terrence
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrence
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en parella
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Sara Lee Steig
1 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hope to return again soon!
Sara Lee Steig
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Adrian
22 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adrian
Estada de 2 nits (jul. 2023)








