Village Hotel
Hotel a Ponta Grossa amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Village Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
4 Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
4 dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
4 dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Visconde de Nácar 615, Centro, Ponta Grossa, Paraná, 84010-620
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ramada Encore Ponta Grossa
Ramada Encore Ponta Grossa
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 131 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 BRL per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 65.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
Village Hotel Ponta Grossa
Village Ponta Grossa
Village Hotel Hotel
Village Hotel Ponta Grossa
Village Hotel Hotel Ponta Grossa
Preguntes freqüents
Opinions: Village Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
4 de maig de 2025
Fabio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Alberto
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Alberto
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tamires
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tamires
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Nilton
Viatge en grup
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilton
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
28 d’abr. de 2025
Alexander
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cleiton
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleiton
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excepcional

Gabriel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
RONY EDUARDO
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RONY EDUARDO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
15 d’abr. de 2025
Andrew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Elton
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elton
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CELSO S
8 d’abr. de 2025
CELSO S
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best café da manhã
Renato
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARCOS
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCOS
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
4 de març de 2025
Diego
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberta
22 de febr. de 2025
Roberta
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia de excelente qualidade!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johny
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johny
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio G
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio G
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michele
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCEL GLEISSON ALMEIDA
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCEL GLEISSON ALMEIDA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
DANILO
7 de febr. de 2025
DANILO
Estada d’1 nit (febr. 2025)