Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ginger Pondicherry





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 30 €
taxes i impostos inclosos
8 de jul. - 9 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Old Venus Theatre, Karuvadikuppam, Main Road, Saram Revenue Village, Puducherry, Pondicherry, 605 008
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

De Fleur Hotel
De Fleur Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 16 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 200 i 300 INR per persona (preu aproximat).
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees may apply to children for items such as bedding and meals and must be paid directly at the hotel.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ginger Hotel Pondicherry
Ginger Pondicherry
Pondicherry Ginger
Pondicherry Ginger Hotel
Ginger Pondicherry Hotel
Pondicherry Ginger Hotel
Ginger Pondicherry Hotel
Ginger Pondicherry Puducherry
Ginger Pondicherry Hotel Puducherry
Preguntes freqüents
Opinions: Ginger Pondicherry
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de març de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Fernanda
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa
Fernanda
Estada de 11 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ZUNZAR
Viatge en grup
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ZUNZAR
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Rajasegaran
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajasegaran
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Murlidhar
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Murlidhar
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Rahul
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rahul
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mayilvahanam
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayilvahanam
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Samanyu
Viatge en família
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samanyu
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Delia
9 de juny de 2023
Delia
Estada de 6 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
ANSUMAN
Viatge en família
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANSUMAN
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Marlana
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlana
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Marlana
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlana
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Goutham
14 de gen. de 2019
Goutham
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Derosh
22 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Derosh
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
antonio
19 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
antonio
Estada de 2 nits (febr. 2018)
2/10, Horrible
karthik
29 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very bad dingy hotel
karthik
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Nela, Tübingen
7 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel for people who are not hungry in the morning
Nela
Estada de 3 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Marise, Mumbai
7 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marise
Estada de 3 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
Martin, Montreal, Canada
23 d’abr. de 2017
A Big Disappointment
Martin
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
13 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Issues and more issues
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
30 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Service was pathetic, small low category room
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
30 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació