Hotel Mone
Hotel a Plovdiv amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mone





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

64, Knyaginya Maria Luiza Blvd., Plovdiv, 4000
Sobre aquest allotjament
Hotel Mone
Allotjaments similars

Grand Hotel Plovdiv
Grand Hotel Plovdiv
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Piscina infantil
8.8 de 10, Excel·lent, 174 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.41 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mirena
Hotel Mirena Plovdiv
Mirena Plovdiv
HOTEL MONE Hotel
HOTEL MONE Plovdiv
HOTEL MONE Hotel Plovdiv
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mone
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pinar
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pinar
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Bahman
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bahman
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Roman
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roman
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Nathan
14 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nathan
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Stefan
Viatge de negocis
3 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Very low quality hotel

Stefan
Estada de 4 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Yanko
18 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yanko
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Daniel
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Persio
21 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel não muito bem localizado
Persio
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Jack
29 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Olaf
5 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olaf
Estada de 5 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Joël
1 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joël
Estada d’1 nit (oct. 2022)
2/10, Horrible
Vadym
31 de maig de 2022
Vadym
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ulf
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ulf
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Jeanett
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeanett
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Miloslav
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable and convenient hotel in Plovdiv
Miloslav
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Joel
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joel
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Pamir
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Pamir
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
eric
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eric
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Andre
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
John, Uk
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (nov. 2018)








