Hotel El Sol
Hotel a Piura amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel El Sol





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Sánchez Cerro 411, Piura, Piura, 0073
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lyz Business Hotel Piura
Lyz Business Hotel Piura
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 20 opinions
Preu actual: 47 €
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 10 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Número de registre de l’allotjament: 20398235941
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel El Sol Piura
El Sol Piura
Hotel El Sol Hotel
Hotel El Sol Piura
Hotel El Sol Hotel Piura
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel El Sol
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jihoon
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jihoon
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
jorge ernesto
Viatge de negocis
7 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente opcion
jorge ernesto
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
JEFFREY
12 de set. de 2021
JEFFREY
Estada d’1 nit (set. 2021)
6/10, Acceptable
Antonio
24 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Ricardo
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Nancy
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cómodo alojamiento, personal muy servicial.
Nancy
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Adrián
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Adrián
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Alejandro
29 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No cumplieron con el precio estipulado
Alejandro
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Asa, lima, peru and Michigan , U.S.A.
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en grup
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Asa
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Manfred
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer der selbe Ärger
Manfred
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ricardo
14 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lo mejor
Ricardo
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
JESUS
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JESUS
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Bien en general
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Lluís
15 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un hotel decente.
Lluís
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Nancy
10 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volveré ...



