Stalo Hotel
Hotel a Piumhi amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Stalo Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Minibar
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Minibar
Servei de neteja diari
Entrada amb clau mòbil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Padre Abel 320, Piumhi, MG, 37925-000
Sobre aquest allotjament
Stalo Hotel
Allotjaments similars

Hotel Petaluma Piumhi
Hotel Petaluma Piumhi
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 7 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Stalo Hotel Hotel
Stalo Hotel Piumhi
Stalo Hotel Hotel Piumhi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Stalo Hotel
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
4,0
Comoditats
9,8
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 8 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
LEONARDO
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LEONARDO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
Viatge de negocis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lucielen
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucielen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lindomar
Viatge de negocis
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente e o café da manhã para agradar a gregos
Lindomar
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
14 de maig de 2025
Felipe
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ALESSANDRO
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALESSANDRO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
FLAVIA
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
FLAVIA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
eurides
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eurides
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Heuder
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia maravilhosa
Heuder
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Juliana
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliana
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MAICON
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAICON
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvia
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Silvia
22 d’oct. de 2024
Silvia
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
6 de set. de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Senildo
17 de jul. de 2024
Senildo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Milton
5 de jul. de 2024
Milton
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
ricardo
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ricardo
Estada de 3 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Thiago
10 d’abr. de 2024
Thiago
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
ELIZABETE
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELIZABETE
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
EDUARDO
Viatge en família
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EDUARDO
Estada de 2 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
JOSE RIBAMAR
Viatge en família
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
JOSE RIBAMAR
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Salomao
Viatge en família
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salomao
Estada de 2 nits (ag. 2023)








