Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casablanca





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris, 2 banys

Apartament, 2 dormitoris, 2 banys
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Ventilador de sostre
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. De Los Tritones 258, Pinamar, Buenos Aires, 7167
Sobre aquest allotjament
Hotel Casablanca
Allotjaments similars

Portasol Apart Hotel
Portasol Apart Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 15 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Casablanca Pinamar
Casablanca Pinamar
Hotel Casablanca Hotel
Hotel Casablanca Pinamar
Hotel Casablanca Hotel Pinamar
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Casablanca
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
8,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Claudia Gabriela
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Buena ubicación
Claudia Gabriela
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ingrid
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingrid
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Veronica
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veronica
Estada de 5 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Javier
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Javier
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Santiago
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estadía agradable.
Santiago
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Mauro
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauro
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Augusto Roberto
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Augusto Roberto
Estada de 5 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
natacha cypin
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
natacha cypin
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Maria Eugenia
28 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
No vale lo que cuesta.
Maria Eugenia
Estada de 3 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Moira
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Small hotel close to beach and town
Moira
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Juan Jose
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Jose
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Gustavo
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gracias por habernos hecho sentir como en casa.
Gustavo
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Rasmus
5 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Good at the price!
Rasmus
10/10, Excel·lent
Sandra
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hermoso lugar
Sandra
8/10, Bo
MARIANA
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació