The Elysium Residence
Hotel al centre a Chalong amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Elysium Residence





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 30 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

87/63 Moo 10, Soi Chaofa 45, Chalong, Phuket, 83130
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Coco Paradiso Phuket Hotel
Coco Paradiso Phuket Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 18 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 THB per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 600.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Elysium Residence Hotel Chalong
Elysium Residence Hotel
Elysium Residence Chalong
Elysium Residence
THE ELYSIUM RESIDENCE Hotel
THE ELYSIUM RESIDENCE Chalong
THE ELYSIUM RESIDENCE Hotel Chalong
THE ELYSIUM RESIDENCE SHA Extra Plus
Preguntes freqüents
Opinions: The Elysium Residence
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beatriz
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estadia
Beatriz
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
siha
20 d’oct. de 2024
siha
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Enrico
25 de set. de 2024
Enrico
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Seiko
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Seiko
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Louis
Viatge en família
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louis
Estada de 4 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
mouhammad
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mouhammad
Estada de 7 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabian
Viatge en parella
11 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada de 7 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
SAORI
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
7 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SAORI
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
SAORI
1 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SAORI
Estada de 4 nits (març 2023)
8/10, Bo
Punjasorn, Florence
9 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Punjasorn
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Meuy Choy
Viatge en família
9 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
No AC in lobby or hallways
Meuy Choy
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Léo
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neuf et très propre
Léo
Estada de 10 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Mostafa
Viatge en grup
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mostafa
Estada de 6 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
My Linh
Viatge en grup
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My Linh
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loma
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Nicole
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice quick stay
Nicole
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
美樹
20 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ホテルは満足です
美樹
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Natalie
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
all good
Natalie
Estada de 13 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
JISANG, 서울
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Strong recommendation.
JISANG
Estada de 2 nits (nov. 2018)