Galeria de fotos de l’allotjament Rawai Grand House





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, 3 llits individuals

Habitació triple superior, 3 llits individuals
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

86/24 Moo 2, Soi Wasana, Viset-Nai Harn Rd, Rawai, Phuket, 83130
Sobre aquest allotjament
Rawai Grand House
Allotjaments similars

Navatara Phuket Resort
Navatara Phuket Resort
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 366 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
20 d’oct. - 21 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys en efectiu de 3000.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 2000 THB per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 THB per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Rawai Grand House
Rawai Grand House Hotel
Rawai Grand House Phuket
Rawai Grand House Hotel
Rawai Grand House Rawai
Rawai Grand House Hotel Rawai
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rawai Grand House
7,8
Bo
8,2
Neteja
6,4
Ubicació
7,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Albert
29 de des. de 2024
Albert
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Aziz
Viatge en família
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect
Aziz
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Osamah
24 de juny de 2024
Osamah
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
mehmet
Viatge en família
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mehmet
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en parella
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 11 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Lina
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lina
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
IRINA
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IRINA
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
IRINA
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IRINA
Estada de 14 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Gail
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value
Gail
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Susanna
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susanna
Estada de 5 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Alf
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alf
Estada de 6 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 13 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
sik chung, Hongkong
19 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bad
sik chung
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Wen-tseng
8 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Wen-tseng
8/10, Bo
Ronny
3 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flott hotell
Ronny
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2018)
4/10, Deficient
Marco
5 de març de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not come back
Marco
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Phuket Experience
Viatger verificat
Estada de 9 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
luca giuseppe
24 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
luca giuseppe
2/10, Horrible
Viatger verificat
19 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible
Viatger verificat
Estada de 15 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2018)