Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hivetel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Moblat de manera individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Moo 3, Soi Palai, Chaofa Rd, Chalong, Phuket, 83130
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Stay Wellbeing & Lifestyle Resort
Stay Wellbeing & Lifestyle Resort
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 297 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000.0 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 THB per vehicle només l'anada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hivetel Hotel Chalong
Hivetel Hotel
Hivetel Chalong
Hivetel Hotel
Hivetel Chalong
Hivetel SHA Plus
Hivetel Hotel Chalong
Preguntes freqüents
Opinions: Hivetel
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Muhummad
11 de febr. de 2025
Muhummad
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Diana
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
6/10, Acceptable
Jaqueline Ramos
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jaqueline Ramos
Estada de 8 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Daniela
Viatge en grup
18 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Goran
17 de gen. de 2025
Goran
Estada de 10 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ABRAHAM
Viatge en família
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABRAHAM
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Seh M
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seh M
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gianna
Viatge en família
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gianna
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin, Norfolk
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Martin, Norfolk
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 2 nits (març 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2024)
2/10, Horrible
Vikram
20 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vikram
Estada de 8 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mika
Viatge en grup
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erilainen majoituskokemus
Mika
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Marius
9 de gen. de 2024
Marius
Estada de 2 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
Porya
5 de gen. de 2024
Porya
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Charles
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles
Estada de 4 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
kevin
1 de març de 2023
kevin
Estada de 3 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
Theo
Viatge en família
23 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Theo
Estada de 4 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Boontriga supphakarn, bangkok
2 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Boontriga supphakarn
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Munin
Viatge en parella, Viatge en grup
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Munin
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Agustin
25 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Agustin
Estada de 7 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
damon
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
damon
Estada d’1 nit (oct. 2019)