Meliá Vinpearl Phu Quoc
Hotel de luxe a la platja, amb 2 piscines a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Meliá Vinpearl Phu Quoc





Serveis populars
El preu actual és de 154 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
També et pot agradar

Sheraton Phu Quoc Long Beach Resort
Phu Quoc
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
8.6 de 10, Excel·lent, 303 opinions
Preu actual: 102 €
taxes i impostos inclosos
30 d’ag. - 31 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bai Dai Area, Ganh Dau Commune, Phu Quoc, An Giang
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vinpearl Wonderworld Phu Quoc
Vinpearl Wonderworld Phu Quoc
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 384 opinions
Preu actual: 160 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, barrots de seguretat a les finestres i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Stay Safe with Meliá (Meliá).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf, els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Vinpearl Discovery 2 Phu Quoc Hotel
Vinpearl Discovery 2 Hotel
Vinpearl Discovery 2 Phu Quoc
Vinpearl Discovery 2
Meliá Vinpearl Phu Quoc Hotel
Vinpearl Discovery 2 Phu Quoc
Meliá Vinpearl Phu Quoc Phu Quoc
Meliá Vinpearl Phu Quoc Hotel Phu Quoc
Vinpearl Discovery Coastalland Phú Quốc
Preguntes freqüents
Opinions: Meliá Vinpearl Phu Quoc
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
stephanie
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
stephanie
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Anh, Everett
Viatge en família amb nens petits
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anh
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Hieu, Bloomington
Viatge en família amb nens petits
4 de jul. de 2025
Hieu
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Brea
Viatge en família amb nens petits
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brea
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
AHMED, BATU CAVES
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AHMED
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TED
7 de maig de 2025
TED
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Igor
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Igor
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Cheryl
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Cheryl
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Julie, Ottawa
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Julie
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
whiting
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
whiting
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Trung, Baltimore
Viatge en grup
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trung
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joon Hwi
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joon Hwi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hwa
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Hwa
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wouldn't recommend
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brittany, SAN DIEGO
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brittany
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KIHYUN
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KIHYUN
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JONGMIN
6 de març de 2025
JONGMIN
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Byoung Kwan
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
만족합니다.
Byoung Kwan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bora
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bora
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
SUNGYONG
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNGYONG
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jukka
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jukka
Estada de 13 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Masanori
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masanori
Estada d’1 nit (gen. 2025)