Grand Elevation Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Riverside
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Elevation Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 22 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, diversos llits, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, diversos llits, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, fumadors

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, 1 dormitori

Habitació doble bàsica, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, bany compartit

Habitació triple estàndard, bany compartit
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, no fumadors

Habitació triple superior, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors

Habitació familiar, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
També et pot agradar

Fairfield By Marriott Phnom Penh
Tuol Kouk
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 68 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

House #G6,7,8 Sothearos, Tonle Bassak Chamkamorn, Phnom Penh, Kandal, 12301
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mettavary Hotel
Mettavary Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.2 de 10, Fantàstic, 41 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec pel consum de gas: 2 USD per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 USD per adult i 4 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 12 USD per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 8 USD.
- Càrrec per l'ús del bressol: 8.0 USD per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 8.0 USD per nit.
- Càrrec pel consum de gas: 2 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Grand Elevation Hotel Phnom Penh
Grand Elevation Phnom Penh
Grand Elevation
Grand Elevation Hotel Hotel
Grand Elevation Hotel Phnom Penh
Grand Elevation Hotel Hotel Phnom Penh
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Elevation Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Jannie
24 de des. de 2024
Jannie
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
FAM
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FAM
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
chenda
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
chenda
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Losever
Viatge en parella
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Losever
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Maya
Viatge en família
28 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maya
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Md shohidullah
10 de set. de 2024
Md shohidullah
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sherwan qader azeez
22 d’ag. de 2024
Sherwan qader azeez
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sherwan qader azeez
22 d’ag. de 2024
Sherwan qader azeez
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
NAW YA MIN
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAW YA MIN
Estada de 5 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Scott
30 de jul. de 2024
Scott
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Andrew
28 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dated and noisy
Andrew
Estada de 3 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
CELINE
29 de juny de 2024
CELINE
Estada de 10 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Muhammad
Viatge de negocis
25 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhammad
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
MIWA
4 de gen. de 2024
MIWA
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Alan
8 de des. de 2023
Alan
6/10, Acceptable
chansophan
Viatge en família
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
chansophan
Estada de 3 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
SEUNGSIK
Viatge en grup
26 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
SEUNGSIK
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
michael
8 de juny de 2023
michael
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
augustine
2 de juny de 2023
augustine
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Elijah James
11 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 Star Staff.

Elijah James
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2023)
2/10, Horrible
YUN Ju
14 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUN Ju
Estada de 5 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not recommended
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
byungjoon
12 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
기본적인 숙소
byungjoon
Estada d’1 nit (gen. 2022)