Frangipani Royal Palace Hotel
Hotel a la vora del riu amb spa complet i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Frangipani Royal Palace Hotel





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes al parc

Habitació Deluxe, vistes al parc
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, terrassa, vistes al riu

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, terrassa, vistes al riu
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (a l'aire lliure)
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
També et pot agradar

Fairfield By Marriott Phnom Penh
Tuol Kouk
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 68 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

# 27 St. 178, Sangkat Cheychumneas, Kaun Daun Penh, Riverfront, Phnom Penh, 12300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HM Grand Central Hotel
HM Grand Central Hotel
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 144 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7 USD per adult i 7 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 USD per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 20 USD per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 2 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note this property does not permit visitors in guestrooms.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 11 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Frangipani Palace
Frangipani Palace Hotel
Frangipani Royal Hotel
Frangipani Royal Palace
Frangipani Royal Palace Hotel
Frangipani Royal Palace Hotel Phnom Penh
Frangipani Royal Palace Phnom Penh
Frangipani Royal Palace
Frangipani Royal Palace Hotel Hotel
Frangipani Royal Palace Hotel Phnom Penh
Frangipani Royal Palace Hotel Hotel Phnom Penh
Preguntes freqüents
Opinions: Frangipani Royal Palace Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
emiko
Viatge de negocis
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
emiko
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
julie
Viatge en parella
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




julie
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Niall
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niall
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jeanne
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeanne
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ayse Feyizan
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Ayse Feyizan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward, newstead hamilton
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Svein Atle
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Svein Atle
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Shan Yan
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shan Yan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathew
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Favorite Hotel in Phnom Penh
Dean
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paul, Burnaby
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Agnieszka
28 de març de 2025
Agnieszka
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
tony
23 de març de 2025
tony
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
heidi
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
heidi
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Nemelba
Viatge en grup
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Nemelba
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Janella
18 de març de 2025
Janella
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
What a difference a week makes
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Gavan Robert, Calgary
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gavan Robert
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dineshkant
Viatge en parella
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dineshkant
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Timothy
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location with friendly staff

Timothy
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Majbrit Vissing
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Majbrit Vissing
Estada d’1 nit (març 2025)