Amfitrió particular
DE Hotel Phnom Penh
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Palau Reial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament DE Hotel Phnom Penh





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
També et pot agradar

Fairfield By Marriott Phnom Penh
Tuol Kouk
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 68 opinions
Preu actual: 92 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Khan Daun penh, Phnom Penh, #2C and 3C, Phnom Penh, Phnom penh, 12210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

CHILCHILL Elite Residences
CHILCHILL Elite Residences
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Llar de foc
9.0 de 10, Fantàstic, 12 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
DE Hotel Phnom Penh Hotel
DE Hotel Phnom Penh Phnom Penh
DE Hotel Phnom Penh Hotel Phnom Penh
Preguntes freqüents
Opinions: DE Hotel Phnom Penh
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adan, grand prairie
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adan
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Khek Chong
15 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Khek Chong
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
SADAYOSHI
Viatge de negocis, Viatge en grup
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SADAYOSHI
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
mon
31 de des. de 2024
mon
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
mon
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mon
Estada de 4 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
mon
Viatge en família
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mon
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
mon
Viatge en família
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mon
Estada de 4 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
EDWARD
14 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EDWARD
Estada de 3 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Haley
26 d’abr. de 2024
Haley
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en família
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
AHMED
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AHMED
Estada de 2 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
heang
15 d’abr. de 2024
heang
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Jenna
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jenna
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Ville
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ville
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Jetro
15 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jetro
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en família
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Adam
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
david
Viatge en grup
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location and value
david
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Brent
Viatge en grup
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brent
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets