Azumaya Hotel Phnom Penh
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Palau Reial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Azumaya Hotel Phnom Penh





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Front)

Habitació Deluxe (Front)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, sense finestres

Habitació Deluxe, sense finestres
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Minibar
També et pot agradar

Fairfield By Marriott Phnom Penh
Tuol Kouk
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 68 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 302 St. 228 (Khan Daun Penh), Phnom Penh
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

CHECK inn Phnom Penh BKK 1
CHECK inn Phnom Penh BKK 1
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 34 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Azumaya Hotel
Azumaya Phnom Penh
Princess Phnom Penh
Azumaya Hotel Phnom Penh Hotel
Azumaya Hotel Phnom Penh Phnom Penh
Azumaya Hotel Phnom Penh Hotel Phnom Penh
Preguntes freqüents
Opinions: Azumaya Hotel Phnom Penh
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en grup
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Takeshi
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Takeshi
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Toru
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Toru
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SATOSHI
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOSHI
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shusuke
11 de maig de 2025
Shusuke
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eri
4 de maig de 2025
Eri
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
SEIGO
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SEIGO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
EEE
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
EEE
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Khaled
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khaled
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
EEE
6 d’abr. de 2025
EEE
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tomoyuki
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomoyuki
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Takayo
23 de març de 2025
Takayo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
SEIGO
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SEIGO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
KENICHI
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KENICHI
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
OSAMU
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OSAMU
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
TOKIHIKO
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOKIHIKO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keisuke, Ohonojo-city,Hiranodai
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisuke
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIHARU
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIHARU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
SEIGO
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SEIGO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
rafael
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
rafael
Estada d’1 nit (febr. 2025)