Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sabuy Best Hotel Phayao





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 23 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

939/3-5, Phahonyotin Road, T.Wiang, A.Muang, Phayao, 56000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

KM Kwanphayao Hotel
KM Kwanphayao Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 13 opinions
Preu actual: 14 €
taxes i impostos inclosos
15 de jul. - 16 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 100 THB per adult i 50 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Sabuy Best Hotel
Sabuy Best Phayao
Sabuy Best
Sabuy Best Hotel Phayao Hotel
Sabuy Best Hotel Phayao Phayao
Sabuy Best Hotel Phayao Hotel Phayao
Preguntes freqüents
Opinions: Sabuy Best Hotel Phayao
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Abigail
4 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Central location, good value
Abigail
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Paul
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
トン, 茨城
Viatge en parella
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
トン
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Pijittra
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ห้องพักถือว่าดี
Pijittra
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Justin, KL
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justin
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
安全に利用していただくために
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
2/10, Horrible
Parumat
26 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Parumat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Brian, Chiang Rai
21 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
SUKANYA
24 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ประทับใจให้5ดาว
SUKANYA
Estada d’1 nit (maig 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
価格的にもこんなもんかなぁと
Viatger verificat
6/10, Acceptable
HITOSHI
14 d’abr. de 2018
ホテルの立地は良いです
HITOSHI
10/10, Excel·lent
Ravi
12 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Ravi
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Oratai
28 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oratai
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
PRIVILEGED
21 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PRIVILEGED
Estada de 2 nits (gen. 2018)