Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament M2 Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

23/3 Pratuklong1 Road, Wiang, Phayao, 56000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

M2 Hotel Waterside
M2 Hotel Waterside
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 3 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 350 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
M2 Hotel Phayao
M2 Hotel
M2 Phayao
M2 Hotel Hotel
M2 Hotel Phayao
M2 Hotel Hotel Phayao
Preguntes freqüents
Opinions: M2 Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’ag. de 2024
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Anirut
29 de des. de 2023
Anirut
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Russel
Viatge en parella
3 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Russel
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
yoshiro
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yoshiro
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Patricia
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Nan, Bkk
Viatge de negocis, Viatge en família
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nan
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Sangsiri
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sangsiri
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Howard
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing value for money, very comfortable stay
Howard
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
saravut
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
saravut
6/10, Acceptable
David
21 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
เม, กรุงเทพ
24 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
สะดวก ไม่ไกลจากสถานีรถโดยสาย บขส
เม
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Ralf , Berlin
8 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Freundliche Mitarbeiter
Ralf
Estada de 7 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Deewayne, NZ
21 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We are retired couple
Deewayne
Estada de 5 nits (oct. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Adam
29 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great modern clean hotel in Phayao
Adam
10/10, Excel·lent
Beto, Houston, TX
22 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Beto
10/10, Excel·lent
Richard
11 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value For The Money!
Richard
4/10, Deficient
Christopher
8 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Too noisy to recommend
Christopher
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
โรงแรมสะอาดและใหม่
Viatger verificat
8/10, Bo
Elisa
30 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisa
6/10, Acceptable
ヒラバ, 流山市
11 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
バスターミナルから近く便利
ヒラバ
10/10, Excel·lent
Howard
27 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació