Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Delight Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

109B – Nguyen Dinh Chieu, Ham Tien – Mui Ne, Phan Thiet
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 70000 VND per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000000 VND per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 80000.0 VND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Delight Hotel Phan Thiet
Delight Phan Thiet
Delight Hotel Guesthouse
Delight Hotel Phan Thiet
Delight Hotel Guesthouse Phan Thiet
Preguntes freqüents
Opinions: Delight Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 12 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
sinhye
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
한국사람 싫어하나봐요
sinhye
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Ebony
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value for money
Ebony
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Alize
11 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alize
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Noel
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noel
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Eleonore
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon emplacement
Eleonore
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Chan Goo
15 de jul. de 2019
쏘쏘!!!
Chan Goo
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Deanna, Florida
Viatge en parella
3 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deanna
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
적당한 가격, 친절한 직원
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
jaegyeom
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jaegyeom
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Francesca
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel and staff, amazing price!
Francesca
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Chi
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Chi
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Johnny
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Johnny
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Casper
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Casper
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
KENJI
25 de gen. de 2019
ホテルの設備
KENJI
Estada de 12 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
W
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
W
Estada de 2 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Mark
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Mark
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
June
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Delightful stay
June
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Chelsea
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AMAZING!
Chelsea
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Peter
9 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hostel. Choose this one !
Peter
Estada d’1 nit (des. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotels a LondresHotel DelfínHotels a Vilassar de MarHotels a TenerifeCamping 3 EstrellasHotels a Illa de MallorcaHotels a Catalunya CentralOlivi1948 - Boutique GuesthouseHotels propers a Santuari de la Mare de Déu de NúriaHotels a SitgesHotels a Costa MaragdaHotel Sa VogaHotels a ValènciaTots els tipus d’allotjament