Sefapane Lodges and Safaris
Refugi per a famílies amb 2 piscines a l'aire lliure i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sefapane Lodges and Safaris





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 104 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Rondavel)

Habitació familiar (Rondavel)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
2 Dormitoris
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Copper Road, Phalaborwa, Limpopo, 1390
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bushveld Terrace Safari Hotel, Lodge & Spa
Bushveld Terrace Safari Hotel, Lodge & Spa
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 64 opinions
Preu actual: 154 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 160 ZAR per adult i 80 ZAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70 ZAR per persona només l'anada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 100 ZAR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Sefapane
Sefapane Lodge
Sefapane Lodge & Safaris
Sefapane Lodge & Safaris Phalaborwa
Sefapane Safaris
Sefapane Safaris Phalaborwa
Aha Sefapane Lodges Safaris
Sefapane Lodges and Safaris Lodge
Aha Sefapane Lodges Safaris Lodge Phalaborwa
Aha Sefapane Lodges Safaris Phalaborwa
Sefapane Lodges and Safaris Phalaborwa
Sefapane Lodges and Safaris Lodge Phalaborwa
Preguntes freqüents
Opinions: Sefapane Lodges and Safaris
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Bernhard
Viatge en parella
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernhard
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tinus
5 de set. de 2024
Tinus
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Dimension Data
25 de febr. de 2024
Dimension Data
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Tina
18 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tina
8/10, Bo
Hendrik
Viatge en família
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Hendrik
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Winnie
24 d’abr. de 2022
Winnie
Estada de 2 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Caroline
Viatge en grup
8 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Carina, Johannesburg, South Africa
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carina
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Alain
Viatge en família
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
brent
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
brent
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Gerard
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klasse
Gerard
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Jonna
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonna
Estada de 5 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
Carlos Andrés
22 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Carlos Andrés
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Alvaro
11 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alvaro
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Derek
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Derek
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Julio, Brasil
10 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa opção
Julio
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Antonia, Bonn, NRW
10 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ich würde es noch Mal buchen
Antonia
Estada de 2 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Birgitte
9 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
River Lodge: Fantastisk sted
Birgitte
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació