Best Western Queens Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Perth amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Best Western Queens Hotel

Restaurant
Instal·lacions de fitnes
Sala de reunions
Habitació Comfort, 2 llits individuals | 1 dormitori, escriptori, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta
Exterior

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació Comfort, 1 llit individual

El més destacat

Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Planxa i post de planxar
Escriptori
Entrada amb clau mòbil
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació Comfort, 2 llits individuals

El més destacat

Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Planxa i post de planxar
Escriptori
Entrada amb clau mòbil
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Planxa i post de planxar
Escriptori
Entrada amb clau mòbil
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Comfort, 1 llit doble

El més destacat

Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Planxa i post de planxar
Escriptori
Entrada amb clau mòbil
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Planxa i post de planxar
Escriptori
Entrada amb clau mòbil
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, diversos llits

El més destacat

Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Planxa i post de planxar
Escriptori
Entrada amb clau mòbil
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Best Western Queens Hotel és a Perth, al centre i a prop d'una estació de tren. Si busques unes vacances actives, apropa't a Camp de Golf Rei Jaume VI i Camp de Golf North Inch; també pots visitar atractius turístics com ara Pista de Gel de Perth i Parc del Bosc. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit durant la teva estada? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Parc McDiarmid; si et ve de gust gaudir d'una nit diferent, Finca Backhouse Rossie és una bona opció.
Mapa
Leonard Street, Perth, Scotland, PH2 8HB

Què hi ha als voltants

  • Teatre de Perth - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Perth Concert Hall - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Galeria d'Art i Museu de Perth - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Palau de Scone - 9 minuts en cotxe - 4.6 km
  • Hipòdrom de Perth - 9 minuts en cotxe - 8.9 km

Com moure’s per la zona

  • Perth Station: 2 min a peu
  • Edimburg (EDI): a 43 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Twa Tams Perth - ‬6 minuts a peu
  • ‪Tabla Indian Restaurant - ‬5 minuts a peu
  • ‪Costa Coffee - ‬2 minuts a peu
  • ‪Blend - ‬6 minuts a peu
  • ‪Domino's Pizza - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Best Western Queens Hotel

Hotel al districte comercial
Has pensat a allotjar-te a Best Western Queens Hotel? Aprofita que ofereix servei de bugaderia i tintoreria, un bar i un centre de negocis. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un restaurant disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament (de pagament), allotjament lliure de fum i magatzem d'equipatge
  • Sales de reunions, caixa forta a la recepció i porter o grum
  • Servei de consergeria, ascensor i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 51 habitacions disposen de serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja i escriptoris

Idiomes

Anglès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament les instal·lacions (7 GBP per nit)

Menjar i beguda

  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 5 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Entrada amb clau mòbil
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 50.00 GBP per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 7.00 GBP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

Puntuació nacional

VisitScotland, l'Oficina Nacional de Turisme d'Escòcia, ha atorgat la seva classificació per estrelles oficial a aquest allotjament.

L’allotjament també es coneix com a

Best Western Queens Hotel Perth
Best Western Queens Hotel
Best Western Queens Perth
Best Western Queens
Queens Hotel Perth
Perth Best Western
Best Western Perth
BEST WESTERN Queens Hotel Perth, Scotland
Best Queens Hotel Perth
Best Western Queens Hotel Hotel
Best Western Queens Hotel Perth
Best Western Queens Hotel Hotel Perth

Preguntes freqüents

Best Western Queens Hotel accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Best Western Queens Hotel?

Hi ha aparcament disponible per 7.00 GBP per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Best Western Queens Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Best Western Queens Hotel?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Best Western Queens Hotel?

Aquest hotel es troba a Perth, al bell mig de la ciutat, i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Galeria Fergusson i Teatre de Perth. Pista de Gel de Perth i Església de Sant Joan també són a menys de 15 min. Perth Station és a 2 min a peu.

Opinions: Best Western Queens Hotel

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 51 de 293 opinions
Puntuació 8: Bo. 129 de 293 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 68 de 293 opinions
Puntuació 4: Deficient. 29 de 293 opinions
Puntuació 2: Horrible. 16 de 293 opinions

8,0/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Graeme

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Disappointing and disgusting

The hotel is in need of refurbishment to say the least the bar area was disgusting seats broken only bottles as pumps not working and dirty glasses infact the hotel should be condemned. The only saving grace was the staff and the breakfast the staff were polite,friendly and helpful especially Annie who made breakfast service a pleasure. Disappointing that hotels.com have this on there web site as im sure if they sent an inspector they would not recommend this hotel I for one will not be recommending it.
Estada de 2 nits (març 2022)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All the staff that I met were very helpful. Especially as I had left my charger for mobile at home they provided me with one. As the kitchen was out of commission in evening they arranged a meal for me. I have stayed in a few hotels over europe and this was one of the better ones.
Estada d’1 nit (març 2022)

8/10, Bo

Yin Fun

Estada de 2 nits (març 2022)

2/10, Horrible

Craig

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The condition was dirty bar was closed no hot water so couldnt get a shower in the morning £80 for a night a would stay there again for £20 a night
Estada d’1 nit (febr. 2022)

8/10, Bo

Steven

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Reunion

Perfect for what we needed
Estada d’1 nit (nov. 2021)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Dated but ok

A bit dated. Uncomfortable bed. Pillows solid
Estada de 2 nits (nov. 2021)

6/10, Acceptable

Garry

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Queens hotel Nov 21

Reception was closed and told to go to the bar. Once he had finished serving a couple of people we got checked in. He was friendly and gave us the information needed. The elevator buttons were missing and you had to put your finger into an open switch which was quite worrying. Our room was clean but badly needing upgraded. Floor and bed was extremely annoying as you couldn’t breathe without something squeaking. There was a droning noise that must be an external extractor or something like that. Breakfast was ok, staff were friendly and you didn’t have to wait long on your food arriving. Overall, friendly staff in a hotel that is in need of an upgrade.
Estada d’1 nit (nov. 2021)

6/10, Acceptable

Anne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (nov. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2021)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Staff great, hotel absolutely terrible

Hotel is in urgent need of investment, carpets/walls/furniture very dated. Biggest issue is the quality of the beds and showers in room. The beds clearly havent been upgraded for many years and are quite simply that uncomfortable it makes sleeping very difficult. The shower systems must be 20/25 years old? The bathrooms look like they were ladt updated in the 80s. Breakfast is very limited ( no hot breakfast on day 1 with no explanation and day 2 was informed that hot offering was limited). No hairdryers, some fittings and fixtures damaged. Fair play to the staff on site, couldnt fault any one of them but its criminal that hotel even charges for rooms given the state its in. It needs to close temporarily so even some of the basic amenities can be upgraded very very poor this from Best Western
Estada de 2 nits (oct. 2021)

4/10, Deficient

G

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2021)

4/10, Deficient

Karen

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Dissatisfied

Estada de 2 nits (oct. 2021)

4/10, Deficient

Jim

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2021)

10/10, Excel·lent

Isabell

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very nice

Estada de 2 nits (set. 2021)

8/10, Bo

S

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2021)

6/10, Acceptable

John

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

NOT Best Western

Very basic rooms, worst BW hotel I have stayed in. Had to pay for parking which was not mentioned when I booked the rooms. Very disappointed,
Estada de 2 nits (set. 2021)

2/10, Horrible

Richard

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Sub Standard Hotel & Management

Worst Hotel experience I have had Hotel is dirty,(unemptied mop bucket on coridoor by room all the time I was there - full of rubbish - notified manager but still there when I left. Dead Flies all over the place - Building had paint peeling off surfaces, very tired & the Manager was giving assurances he didn't deliver on (Shower was not working - I asked for another room to have a shower in but was told none were available.) Would have to wait for manager to turn up. - 2nd night in new room, sign saying don't use the bath and shower again not working properly. No Apology, no refund,no empathy showed by Manager - reception said he would call me @ 9.00 a.m. - by 12.00 noon I had to call him and he claimed not to know anything about the problem - said he would inspect room himself, evidently did not. Blamed Covid for poor condition of Hotel. I paid £170 room only. No offer of any refund - was told my contract was with Hotels.com I shall not stay at a best Western again and advise my contacts and work colleagues likewise The 3 star rating and membership of the Best western Group needs to be urgently reviewed. In summary a totally unpleasant experience!! Please advise how I go about claiming a refund from Hotels.com
Estada de 2 nits (set. 2021)

4/10, Deficient

Caroline

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Old fashioned dreary property dark interior badly in need of refurbishment ,towels in room stained ,and just drab
Estada de 2 nits (set. 2021)

6/10, Acceptable

Lesley

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Weekend at races

We had 4 rooms booked for a weekend at the races. Rooms were very tired and in desperate need of a makeover. Booked breakfast for our stay but only continental on second day as chef had day off and it was the poor housekeeper trying to do everything. Very understaffed but staff that was there were lovely and tried their best. Best part of our stay was the social club just down the street and the chippy just next door to it they were 5 stars ⭐️
Estada de 2 nits (set. 2021)

2/10, Horrible

Ted

Estada d’1 nit (set. 2021)

4/10, Deficient

Adam, Westhill

Estada d’1 nit (ag. 2021)

8/10, Bo

Dominic

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It did its job. A bit worn down, but perfectly fine for a short stay.
Estada de 2 nits (ag. 2021)

6/10, Acceptable

Frances Mary

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
We found the room very warm so needed a fan to cool it down . The towel rail was dangerously hot so we had to have the fuse removed by housekeeping !
Estada de 4 nits (ag. 2021)

2/10, Horrible

Ailsa

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2021)

2/10, Horrible

Jonathan

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Worst Western

Covid has taken its toll on this Hotel. The staff were wonderful, courteous and did their best to help where possible. However there were just not enough staff to run a Hotel of this size, and really the Hotel operators should consider if this Hotel is suitable to be open. There is a Full Scottish Breakfast advertised from Wednesday to Sunday, in fact on a Saturday and Sunday this is not the case, and a "Continental" breakfast is offered. There Continental Breakfast is Toast and Cereal?
Estada de 2 nits (ag. 2021)