Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de Boskar Pelt





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

60 Dorpsstraat, Pelt, Vlaams Gewest, 3900
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel De Boskar
Hotel De Boskar
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 187 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Número de registre de l’allotjament: 0785561428
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel de Boskar Pelt Pelt
Hotel de Boskar Pelt Hotel
Hotel de Boskar Pelt Hotel Pelt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de Boskar Pelt
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ton
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ton
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Josie
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivo
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uitstekend
Ivo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Peter
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hugo
16 de gen. de 2025
Hugo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Grzegorz
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grzegorz
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de des. de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ivo
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Wim
Viatge en família
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wim
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Pieter
Viatge en parella
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pieter
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Evelien
Viatge en parella
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Evelien
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Paula
Viatge en grup
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sue
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sue
Estada de 6 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
28 de juny de 2024
Guillaume
Estada de 5 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Bert
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bert
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Regula
6 d’abr. de 2024
Regula
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Andreas
Viatge de negocis, Viatge en família
18 de març de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Andreas
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Auke
29 de febr. de 2024
Auke
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
stephane
Viatge de negocis
14 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephane
Estada de 5 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Hilda
30 de nov. de 2023
Hilda
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Natalie
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Wilna
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Absolute aanrader
Wilna
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
luc
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
luc
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Rui
Viatge en família
28 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rui
Estada de 2 nits (abr. 2023)