Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de Boskar Pelt





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

60 Dorpsstraat, Pelt, Vlaams Gewest, 3900
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Número de registre de l’allotjament: 0785561428
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel de Boskar Pelt Pelt
Hotel de Boskar Pelt Hotel
Hotel de Boskar Pelt Hotel Pelt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de Boskar Pelt
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Duncan, Mulmur
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Duncan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fabian
29 de maig de 2025
Fabian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mickael
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mickael
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ton
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ton
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Josie
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivo
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uitstekend
Ivo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Peter
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hugo
16 de gen. de 2025
Hugo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Grzegorz
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grzegorz
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de des. de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ivo
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Wim
Viatge en família
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wim
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Pieter
Viatge en parella
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pieter
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Evelien
Viatge en parella
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Evelien
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Paula
Viatge en grup
9 d’ag. de 2024
Qu è li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sue
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sue
Estada de 6 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
28 de juny de 2024
Guillaume
Estada de 5 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Bert
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bert
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Regula
6 d’abr. de 2024
Regula
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Andreas
Viatge de negocis, Viatge en família
18 de març de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Andreas
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Auke
29 de febr. de 2024
Auke
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
stephane
Viatge de negocis
14 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephane
Estada de 5 nits (oct. 2023)