Hotel Manta
Hotel a Pelotas amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Manta





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
13 de des. - 14 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua General Neto, 1131, Centro, Pelotas, RS, 95015-280
Sobre aquest allotjament
Hotel Manta
Allotjaments similars

Hotel Westphal
Hotel Westphal
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 192 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 25 BRL per dia (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Manta Pelotas
Manta Pelotas
Hotel Manta Hotel
Hotel Manta Pelotas
Hotel Manta Hotel Pelotas
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Manta
8,0
Molt bo
7,8
Neteja
8,2
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,0
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Daisy
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Daisy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruna
19 d’ag. de 2025
Bruna
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Henrique
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Henrique
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Thiago
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Thiago
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick Hoffmann
2 d’ag. de 2025
Patrick Hoffmann
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Mario
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bom se não fossem os travesseiros
Mario
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
FLAVIO TSUYOSHI
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FLAVIO TSUYOSHI
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
JOSÉ LUIS
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel razoável.
JOSÉ LUIS
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Joao
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hospedagem de passagem no Hotel Manta
Joao
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Precisa de algumas melhorias
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
carlos
14 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
carlos
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fábio
12 de jul. de 2025
Fábio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Franciele
9 de jul. de 2025
Franciele
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
LUCIANA
17 de juny de 2025
LUCIANA
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alice Marlene
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente experiência!
Alice Marlene
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Matheus
13 de juny de 2025
Matheus
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
23 de maig de 2025
Eduardo
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
cristiano
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pode melhorar
cristiano
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Lisandra
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lisandra
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elton
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elton
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Susana
Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
roselei
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roselei
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
João Pedro
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Pedro
Estada de 2 nits (abr. 2025)








