Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Manta





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua General Neto, 1131, Centro, Pelotas, RS, 95015-280
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 25 BRL per dia (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Manta Pelotas
Manta Pelotas
Hotel Manta Hotel
Hotel Manta Pelotas
Hotel Manta Hotel Pelotas
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Manta
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elton
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elton
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Susana
Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
roselei
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roselei
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
João Pedro
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Pedro
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian vieira
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian vieira
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sandro
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Otimo.
Sandro
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Claudio
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
IRAN
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável
IRAN
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Roberto
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Roberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Luiz
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eloina
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eloina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Franciele
12 de març de 2025
Franciele
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
lucimara
6 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lucimara
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alvaro
1 de març de 2025
Alvaro
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Fábio
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Fábio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel antigo se manutenxai
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
JOSE
31 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Falta gerencia
JOSE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Eduardo
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Eduardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dhiulia
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dhiulia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Daniel M
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel
Daniel M
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisiane
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisiane
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Julio
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Julio
Estada d’1 nit (gen. 2025)