Tupyguá Brasil Hotel
Hotel a Pedro Leopoldo amb esmorzar gratuït i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tupyguá Brasil Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple executiva

Habitació triple executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite executiu

Estudi en suite executiu
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació individual executiva

Habitació individual executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Entrada amb clau mòbil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Coronel Cândido Viana 81, Centro, Pedro Leopoldo, MG, 33600-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Confins Aeroporto
ibis Styles Confins Aeroporto
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.007 opinions
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 35 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 35 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Tupyguá Brasil Hotel
Tupyguá Brasil Hotel Hotel
Tupyguá Brasil Hotel Pedro Leopoldo
Tupyguá Brasil Hotel Hotel Pedro Leopoldo
Preguntes freqüents
Opinions: Tupyguá Brasil Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ulisses
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulisses
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kip, McDonough
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kip
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastião
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sebastião
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Cilmara
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Cilmara
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Ronan
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pelo preço pago poderia ser bem melhor!
Ronan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Daniela
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Daniela
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrezza
Viatge en parella, Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrezza
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cassio
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cassio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
ronaldo
10 de gen. de 2025
ronaldo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreza c g
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreza c g
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
FELIPE
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FELIPE
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Sergio Marcos
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sergio Marcos
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jéssica
Viatge en família
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jéssica
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
André luiz
Viatge en família
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André luiz
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
LORRAYNE
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LORRAYNE
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos R
Viatge en família
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos R
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
RAFAEL
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAFAEL
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaderson
6 de nov. de 2024
Jaderson
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
ANDRE
Viatge en família
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ANDRE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
GESIELE
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GESIELE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sergio W
3 de nov. de 2024
Sergio W
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
carlos leopoldo
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlos leopoldo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
carlos leopoldo
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlos leopoldo
Estada d’1 nit (set. 2024)