The Red Balcony Inn
Comoditat en primera línia de platja, a pocs minuts de Carrer de Vianants
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Red Balcony Inn





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bressols
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

325/11 Moo.10 Beach Rd., (Pattayaland 13/4) Nongprue, Pattaya, Chonburi, 20150
Sobre aquest allotjament
The Red Balcony Inn
Allotjaments similars

Copa Hotel
Copa Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
- Serveis de bugaderia
8.0 de 10, Molt bé, 274 opinions
Preu actual: 19 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Red Balcony
Red Balcony Inn
Red Balcony Inn Pattaya
Red Balcony Pattaya
The Red Balcony Inn Hotel
The Red Balcony Inn Pattaya
The Red Balcony Inn Hotel Pattaya
Preguntes freqüents
Opinions: The Red Balcony Inn
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
RITESH
22 de maig de 2025
RITESH
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ryan
20 de maig de 2025
ryan
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
jignesh
27 d’abr. de 2025
jignesh
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
FUMINORI, SHIZUOKA
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FUMINORI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ichiro
23 de març de 2025
Ichiro
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Una estancia Genial en Pattaya.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
TAKETOSHI
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKETOSHI
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
gorazd
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
gorazd
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
DHEA CHERYL
21 de febr. de 2025
DHEA CHERYL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Christopher
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Karl-Heinz
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Karl-Heinz
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viren
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viren
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Derrick
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derrick
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nesat
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lokasyon mükemmel
Nesat
Estada de 10 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 10 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alfredo
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfredo
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
John
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 22 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Ian, Las Vegas
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ichiro
19 d’oct. de 2024
Ichiro
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Jayson
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jayson
Estada de 5 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Jayson
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jayson
Estada de 6 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ichiro
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ichiro
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
edward
15 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
edward
Estada de 28 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Geraldine
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Geraldine
Estada de 5 nits (febr. 2024)