Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Khamsum





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bidet
Bany privat
Assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Deluxe, 1 dormitori, vistes al turó

Habitació doble per a ús individual Deluxe, 1 dormitori, vistes al turó
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Town, Paro City Center, Paro, Bhutan, 12001
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20.00 USD per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec pel llit addicional: 19.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Khamsum Paro
Khamsum Paro
Hotel Khamsum Paro
Hotel Khamsum Hotel
Hotel Khamsum Hotel Paro
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Khamsum
Opinions
6,4
7,8/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Noah
8 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Clean Room & Good Location; Not so Great Staff
Noah
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
ASHISH
25 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ASHISH
Estada d’1 nit (maig 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unprofessional
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
2/10, Horrible
Sonali, Kolkata
10 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not a good option
Sonali
Estada de 3 nits (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Pranab, Guwahati, ASSAM, INDIA
23 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good clean new hotel in the heart of town
Pranab
Estada de 2 nits (març 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Too many reasond not to stay here
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
sunil
4 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sunil
Estada de 2 nits (set. 2017)