Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Parma





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 130 €
taxes i impostos inclosos
20 d’oct. - 21 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Extra Bed 3 adults)

Suite júnior (Extra Bed 3 adults)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(23 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, terrassa

Habitació superior, terrassa
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Extra Bed 2 adults + 1 child)

Suite júnior (Extra Bed 2 adults + 1 child)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Paolo Borsellino 31, Parma, PR, 43122
Sobre aquest allotjament
NH Parma
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 13 i 32 EUR per adult, i entre 18 i 22 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 18 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT034027A1FPJOXXO5
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NH Parma
NH Parma Hotel
NH Parma Parma
NH Parma Hotel Parma
Preguntes freqüents
Opinions: NH Parma
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Joelle COTTE
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joelle COTTE
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
YUKIKO
18 d’ag. de 2025
YUKIKO
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Anthony
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Matthew
4 d’ag. de 2025
Matthew
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Noah
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noah
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruce, Moultonborough
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ANTONIO
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANTONIO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Patricia
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Pasquale, Roma
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Pasquale
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay!
David
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
WING YEE
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WING YEE
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Massimo
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimo
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gea
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gea
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Neil
7 de maig de 2025
Neil
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Paul
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Craig, Tucson
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Marco
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Tornerò sicuramente
Marco
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MASAFUMI
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAFUMI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOHN
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOHN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
VELIA
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VELIA
Estada de 2 nits (abr. 2025)