Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mayflower





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
També et pot agradar

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 310 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

RUE CHATEAUBRIAND,3, Paris, Ile-de-France, 75008
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mayflower Opéra
Mayflower Opéra
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 465 opinions
Preu actual: 188 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mayflower Paris
Mayflower Paris
Mayflower Hotel
Mayflower Paris
Hotel Mayflower
Mayflower Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Mayflower
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Super Location in Paris
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
Ricardo
3 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Não recomendo
Ricardo
Estada de 3 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Mehmet Bulent
9 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Total Disappointment
Mehmet Bulent
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
CORINE
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CORINE
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Marie-Agnès
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emplacement idéal
Marie-Agnès
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
guillaume
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guillaume
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Gerald
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent City Hotel
Gerald
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
TSZ HONG
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TSZ HONG
Estada de 3 nits (oct. 2018)
2/10, Horrible
AynurTürk, DK
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
AynurTürk
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Lina
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lina
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Magdalena del rayo
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente hotel
Magdalena del rayo
Estada de 4 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Homayoon, Chicago
13 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Homayoon
Estada de 4 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Above average
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
DOSUK
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DOSUK
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de set. de 2018
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Elena
12 de set. de 2018
Perfect
Elena
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Sergio Suassuna
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio Suassuna
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Annick
9 de set. de 2018
Annick
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
RODNEY
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RODNEY
Estada de 4 nits (set. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets