Hotel Maison Axel Opéra Paris
Hotel a París amb un bar i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Maison Axel Opéra Paris





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Terrassa o pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Terrassa o pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 396 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15 Rue De Montyon, Paris, Paris, 75009
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Excelsior Opéra
Hôtel Excelsior Opéra
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 1.005 opinions
Preu actual: 125 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per adult i 17 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 37 EUR per dia (a 400 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Quality Axel
Quality Axel Opera
Quality Hotel Axel
Hôtel Axel Opéra Happyculture Paris
Hôtel Axel Opéra Paris
Hôtel Axel Opéra
Axel Opéra Paris
Axel Opéra
Hôtel Axel Opéra Happyculture
Axel Opéra Happyculture Paris
Axel Opéra Happyculture
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Maison Axel Opéra Paris
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Manon
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manon
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mason
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mason
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Sophie
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sophie
Estada de 4 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Sherry
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sherry
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Adrian
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Adrian
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
VINCENZO
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
VINCENZO
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nima
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nima
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Amber
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amber
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Majella
Viatge en grup
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Majella
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kristine
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristine
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Caroline
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simple et efficace
Caroline
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Baris
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Baris
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Nathalie
5 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathalie
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
farahnaaz
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Cosy Paris stay
farahnaaz
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Patricia
20 de gen. de 2025
Patricia
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en parella, Viatge en grup
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge de negocis
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Meike
Viatge en parella
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meike
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Carlos A
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Carlos A
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Lilian
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lilian
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
BIREMBAUT
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BIREMBAUT
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
PHILIPPE
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PHILIPPE
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Eric
Viatge en parella
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 3 nits (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols