Holiday Inn Paris Marne La Vallee

Hotel a Noisy-le-Grand amb un gimnàs i sauna

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Holiday Inn Paris Marne La Vallee

Bar (a l'allotjament)
Exterior
Vista des de l'allotjament
Vista des de l'allotjament
S'hi serveixen esmorzars, sopars i plats de cuina francesa

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
2 Boulevard Du Levant, Noisy-le-Grand, Seine-Saint-Denis, 93167

Què hi ha als voltants

  • Centre comercial Les Arcades - 1 minuts a peu - 0.2 km
  • Parc Bois de Vincennes - 7 minuts en cotxe - 7.5 km
  • Llac de Vaires-sur-Marne - 10 minuts en cotxe - 6.5 km
  • Disneyland® París - 18 minuts en cotxe - 24.6 km
  • Notre-Dame - 22 minuts en cotxe - 20.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de metro (RER) de Noisy-le-Grand Mont d'Est: 1 min a peu
  • Estació de tren de Bry-sur-Marne: 4 min en cotxe
  • París (ORY-Aeroport d'Orly): a 34 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Buffalo Grill - ‬11 minuts a peu
  • ‪Pizza des Arcades - ‬2 minuts a peu
  • ‪Léon de Bruxelles - ‬11 minuts a peu
  • ‪KFC - ‬10 minuts a peu
  • ‪Samouraï Gorobei - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Holiday Inn Paris Marne La Vallee

Hotel a prop d'una estació de tren
A Holiday Inn Paris Marne La Vallee t'esperen un servei de connexió amb l'aeroport, una terrassa i botigues a les instal·lacions. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen servei de bugaderia i tintoreria i un bar a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i registre d'entrada exprés
  • Servei de cangur (de pagament), magatzem d'equipatge i servei de consergeria
  • 10 sales de reunions, atenció multilingüe i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Les 192 habitacions tenen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i cartes de coixins. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals per satèl·lit
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès, francès, alemany, italià, portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport des de o fins a l'aeroport disponible
  • Aparcament les instal·lacions (12 EUR per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible: entre 12 EUR per persona
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Compres
  • Gimnàs
  • Sauna

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 10 sales de reunions
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Espai per a conferències

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar gratuït (articles limitats)
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta de dilluns a divendres
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 6.99 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.00 EUR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 EUR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Clean Promise (IHG).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Holiday Inn Marne
Holiday Inn Paris Marne
Holiday Inn Paris Marne Vallee
Holiday Inn Paris Marne Vallee Hotel Noisy-le-Grand
Holiday Inn Paris Marne Vallee Noisy-le-Grand
Holiday Inn Paris Marne Vallee Hotel
Mercure Noisy Le Grand Marne La Vallee Hotel Noisy-Le-Grand
Paris Marne La Vallee Noisy Le
Holiday Inn Paris Marne La Vallee Hotel
Holiday Inn Paris Marne La Vallee an IHG Hotel
Holiday Inn Paris Marne La Vallee Noisy-le-Grand
Holiday Inn Paris Marne La Vallee Hotel Noisy-le-Grand

Preguntes freqüents

Holiday Inn Paris Marne La Vallee accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Holiday Inn Paris Marne La Vallee?

Hi ha aparcament disponible per 12 EUR per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Holiday Inn Paris Marne La Vallee?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Holiday Inn Paris Marne La Vallee?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Holiday Inn Paris Marne La Vallee?

Aquest hotel es troba a Noisy-le-Grand i a menys de 10 km de les atraccions següents: Parc Bois de Vincennes, Llac de Vaires-sur-Marne i Parc Floral de París. Castell de Vincennes i Sena també són a menys de 15 km. Estació de metro (RER) de Noisy-le-Grand Mont d'Est és a 2 min a peu i Villers-sur-Marne Le Plessis Trevise RER Station, a 29 min.

Opinions: Holiday Inn Paris Marne La Vallee

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 158 de 456 opinions
Puntuació 8: Bo. 201 de 456 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 67 de 456 opinions
Puntuació 4: Deficient. 24 de 456 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 456 opinions

8,6/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

PRESQUE parfait

Excellent séjour mis à part un point noir : l'eau chaude. Pour avoir de l'eau chaude, il faut parfois laisser couler la douche 15min ! Il faudrait d'ailleurs le savoir avant. Je l'ignorais donc j'ai pris une douche froide et le remboursement d'un tiers de la chambre. Dans une logique de préservation de notre environnement, il faudrait à tout prix que la Direction de cet établissement agisse pour rétablir la situation.
Estada d’1 nit (febr. 2021)

8/10, Bo

CHRISTIAN

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Très bien

Rien à redire, établissement agréable, chambre propre et confortable, personnel accueillant. Un réel point positif sur la restauration de bonne qualité avec produits frais, ce qui est extrêmement compliqué à trouver en ces temps de Covid
Estada d’1 nit (gen. 2021)

8/10, Bo

Pierre

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Estada d’1 nit (oct. 2020)

10/10, Excel·lent

Béatrice

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)

8/10, Bo

sabrina

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Estada d’1 nit (set. 2020)

2/10, Horrible

Daniel

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

DANIEL 06

Sur un séjour de 4 nuits, un seul matin (le dernier) avec de l'eau chaude. L'hôtel connaissait le problème mais n'a pas averti ses clients. Toutes les chambres occupées étaient dans la même situation. Nous sommes des habitués de cet établissement, d'habitude toujours très bien avec un petit-déjeuner fantastique. Le restaurant, si pratique d'habitude, était fermé. Là aussi, élément non signalé. Pour ce séjour, très décevant,le service était rendu au strict nécessaire : un scandale surtout pour le prix. L'un des ascenseurs de fonctionnait pas au delà du premier étage. La Covid ne peut pas tout expliquer et tout justifier. Il y a un singulier manque de communication et de sincérité vis à vis du client. Nous sommes furieux et mécontents.
Estada de 4 nits (jul. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Un bel hôtel dans un environnement très peu touristique mais très accessible et un parking souterrain privatif
Estada d’1 nit (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Acceuil très chaleureux, les chambres sont très propres et spacieuses.
Estada d’1 nit (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

virginie

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

AU TOP

HOTEL TRES PROPRE CHAMBRE SILENCIEUSE PERSONNEL GENTIL SERVIABLE RESTAURANT TRES BON
Estada de 2 nits (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Marc

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Maryam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2020)

10/10, Excel·lent

SEVERINE

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)

8/10, Bo

Wilgon Berthold

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)

10/10, Excel·lent

Jacques

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)

8/10, Bo

Timothée

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hôtel et accueil parfaits

Séjour parfait . Hôtel confortable et personnel accueillant. Rien à redire. Chambre au calme.
Estada d’1 nit (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Un accueil chaleureux de la part de personnels malgré mon arrivé tardive j'ai eu sans soucis de quoi manger et boire car j'ai pas dîné pendant la route, j'ai eu un conseil précis pour le transport pour le meilleur trajet pour Paris (RER et métro)pour aller à la Gare Montparnasse. Une équipe des personnels est excellente Et exemplaire ! Merci à eux encore !
Estada d’1 nit (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Quartier bruyant.

Il manquait serviettes douches, la porte de la salle de bain ne ferme pas correctement. Chambre donnant sur une place où des bandes ont fait la fete jusqu'à 4h du matin ! Quartier mal fréquenté et bruyant. La chambre est grande,propre et le personnel ageable, parking bien sécurisé et gratuit.
Estada d’1 nit (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Patricia

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

sylvie

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Très bon accueil, confort, bien placé

Estada d’1 nit (gen. 2020)

4/10, Deficient

Yacir

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dålig lukt i foajén. Sköna sängar. Nära till tunnelbanan
Estada de 2 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Daniel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Daniel 06

Chambre prête très en avance donc très bien pour nous. Bon accueil et gentillesse des équipes en place. Chambre très propre mais parties communes très sales et négligées (ascenseurs par exemple). Ce n'est pas digne ni du manager ni de standing de l'établissement.
Estada d’1 nit (gen. 2020)