Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Q-Inn Boutique Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 83 €
taxes i impostos inclosos
30 d’ag. - 31 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de plasma
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de plasma
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de plasma
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Costerstraat 35, Paramaribo
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 20 USD per adult i 20 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 USD per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 USD per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Q-Inn Boutique Hotel Paramaribo
Q-Inn Boutique Paramaribo
Q Inn Boutique Hotel
Q-Inn Boutique Hotel Hotel
Q-Inn Boutique Hotel Paramaribo
Q-Inn Boutique Hotel Hotel Paramaribo
Preguntes freqüents
Opinions: Q-Inn Boutique Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
C.E.J.
9 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Basic place to stay near city centre
C.E.J.
Estada de 7 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Ram
Viatge de negocis
13 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ram
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Kiel
Viatge de negocis
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiel
Estada de 7 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Eshwar
Viatge de negocis
12 de maig de 2024
Eshwar
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Darren
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Loren
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Loren
Estada de 3 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Clarines
3 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clarines
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
George
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada de 2 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
Hideaki
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Hideaki
Estada de 13 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
MAHENDRA
Viatge de negocis
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAHENDRA
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
CLE
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
CLE
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Shazim
Viatge de negocis
27 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shazim
Estada de 5 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Cheryl
Viatge de negocis
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice little hotel
Cheryl
Estada de 10 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Andre
Viatge en grup
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agréable séjour
Andre
Estada de 2 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Ramesh
Viatge en parella
22 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ramesh
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Anders
Viatge en parella
7 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anders
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
IRAYDA, Guatemala
Viatge de negocis
31 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
IRAYDA
Estada de 8 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
michael
5 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
PHILIP, GEORGETOWN
Viatge de negocis
3 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
PHILIP
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Haemant
30 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haemant
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
David L
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David L
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
michael
21 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge en família
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Anshul
16 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anshul
Estada d’1 nit (des. 2021)