Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kings Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

38, Tombs of the Kings Road, Paphos, 8016
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
- Hi ha un recàrrec per l'ús del frigorífic a les habitacions.
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Heating and air conditioning are available for a surcharge.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Kings Hotel Paphos
Kings Paphos
Kings Hotel Hotel
Kings Hotel Paphos
Kings Hotel Hotel Paphos
Preguntes freqüents
Opinions: Kings Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Hadi
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hadi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Susan
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Julien
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superbe hôtel foncez !

Julien
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Catherine, Newcastle Upon Tyne
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 7 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
PETER
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value for money


PETER
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriela
Viatge en grup
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriela
Estada de 14 nits (març 2024)
8/10, Bo
Katerina
30 de jul. de 2023
Katerina
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Gilbert
17 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilbert
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
BARRY
22 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BARRY
Estada de 3 nits (març 2023)
2/10, Horrible
MARK
28 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARK
Estada de 3 nits (gen. 2023)
2/10, Horrible
Hiroshi
23 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroshi
4/10, Deficient
Leonardo
Viatge en parella
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Irina
10 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Irina
Estada de 5 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge en grup
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic
Jack
Estada de 4 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Jana
26 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jana
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Athanasios
24 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Μια καλή διαμονή στην Πάφο!




Athanasios
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Maris
Viatge en família
1 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Maris
Estada de 7 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Norbert
5 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norbert
Estada de 4 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Thilo
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thilo
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Tomasz
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Tomasz
Estada de 4 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
MARIA
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA
Estada de 4 nits (ag. 2020)
2/10, Horrible
mark
4 d’ag. de 2020
mark
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Bjorn
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bjorn
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Lars-Terje
18 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly staff


Lars-Terje
Estada de 6 nits (jul. 2020)